Een overzicht van de hier aangemelde prematuren en dysmaturen kunnen jullie op de volgende pagina vinden: http://spreadsheets.google.com/pub?key=pInvWx2LGUXGIWnMXjofqDw
Ziet er goed uit! Bij mijn mannetje moet alleen nog even staan dat de reden van vroeggeboorte pre-eclampsie is!
Ik heb de aanpassingen gemaakt, ik kan eventueel ook mensen toevoegen die ook aanpassingen kunnen maken.
goed gedaan daphne! dikke veer in je k*nt! alleen heb ik ook 1 dingetje om over te miepen..... ik was 35 weken en 2 dagen toen ik beviel ipv 35 weken en 5 dagen! Wat veel meiden hier zeg met een premature en/of dysmature kindje, had ik echt niet verwacht! Zo zie je maar weer dat er wel behoefte aan is aan zo'n topic!
Sommige gegevens heb ik uit de topics geplukt, dus er kunnen idd wat foutjes ingeslopen zij. En natuurlijk zijn aanvullingen ook altijd welkom. Best makkelijk deze dienst van google.
Heeeeeeel mooi en goed gedaan! Alleen mag er bij mij een halve week af van de zwangerschapsduur. Het is nl precies 35 weken. En dan geen weeen maar gebroken vliezen. Heb de hele dag nog heerlijk lopen keten met vriendin in het zh.
Daphneeeeeeee Mvjanelle staat nog een keer fout .... Onder waar je haar naam net verbeterd hebt Voor de rest vind ik dat je het echt heeeeeel mooi gedaan hebt trouwens! Leuk ook om te zien dat er toch veel medemoeders van prematuren en dysmaturen zijn!
Mooi gemaakt Daphne, super zeg. Mag ik dan ook even een wijziging doorgeven Jordy is geboren met 39 weken en 3 dagen Verders vind ik t echt een mooie lijst en heel overzichtelijk, dankje voor je moeite! Liefs Angela.
Ziet er goed uit. Hier nog wat aanvulling voor bij Marije: gewicht: 2572 lengte: 44 begonnen met: spontaan gebroken vliezen bijzonderheden: geelzien, couveuse 10 dgn, warmte houd kamer (met kruiken)14 dgn. sondevoeding 12 dgn groetjes Jodi
Leuk hoor. Hier ook nog wat aanvulling Manon: Reden geboorte : negatieve dyscongruentie, en stuitligging, gevolg keizersnede. Na de geboorte: 1 dag couveuse 2 dagen warmte matrasje een halve dag sonde voeding. Dag 5 na de geboorte mee naar huis. Aaron, geboren op 11-12-06 gewicht 2870 lengte geschat plus minnus 47 cm ( denk kleiner paste maat 44 en verzoop erin) reden bevalling: gebroken vliezen bij zwd van 39 weken en 5 dagen. Deed het verder direct helemaal goed zonder problemen. 1 dag na de bevalling al mee naar huis
alexi Jade; geboren op 01/12/2006 zwangerschapsduur;34 weken 1 dag bevalling: spoedkeizersnede reden: hellpsyndroom,leverfaling,hartfaling (de mama) geboortegewicht; 2060 gram lengte; 43cm couveuse; 13 dagen bedje in ziekenhuis; 7 dagen totaaltijd in ziekenhuis;20 dagen
Helemaal goed Mooi gemaakt alleen Benthe is met 25+5 dagen geboren inplaats van 25+0 haha Volledig heet ze Benthe Esmay Oja voor Juliën's vroeggeboorte was geen reden! wel was hij aan de grote kant voor de duur van de zwangerschap volledig heet hij Juliën Sem
Quinn Anthony - 1/9/2006 36+2 /gebroken vliezen/ 4095gr en 52 cm. 2 dgn ziekenhuis. Bijz: Vanaf 22 weken placentabloedingen. Vanaf 32+4 weeen en weeenremmers, longrijping en nog meer bloedingen. Gewicht en lengte waren erg fors voor zwangerschapsduur.