Hai! Heeft iemand ervaring met het 's nachts vliegen met een dreumes? We moeten om 01.30 van huis vertrekken, want we vliegen om 05.45. Ik zie hier erg tegenop... Zij, maar ook wij zullen kapot zijn de volgende dag. Ik ben ook wel bang dat ze hierdoor helemaal van slag raakt... Iemand geruststellende woorden of tips? (ps heb deze vraag ook gesteld bij vakantie, maar dat lezen maar zo weinig forummers, dus als deze hier weg moet dan merk ik het wel )
Geen ervaring met echt 's nachts vliegen, wel met vliegen 's avonds rond het tijdstip dat hij normaal gesproken zou slapen. Dat was niet echt een succes. Tijdens de vlucht redelijk jammerig. Uiteindelijk pas in de auto in slaap gevallen. De volgende ochtend langer geslapen (gelukkig) en na een dag was het wel weer prima te doen. Misschien zou je je dochtertje gewoon in haar kleren in bed kunnen leggen zodat jullie haar gewoon uit bed kunnen plukken en in de auto kunnen zetten. Zo hoeft ze niet echt wakker te worden zeg maar. Daarna liggend in wandelwagen of buggy vervoeren zodat ze iig rust houdt. Eenmaal in het vliegtuig zal ze wel wakker worden maar hopelijk heeft ze dan niet al te veel onrust gehad. De eerste dag op de bestemming gewoon rustig aan doen en haar het ritme laten bepalen. Grote kans dat het dan de dag daarna al een stuk beter gaat. Succes!
Toen ons meisje 11 maanden was, hebben we voor het eerst met haar gevlogen en ook ong dezelfde tijd als jij. Het ging perfect, omdat ze midden in de nacht wakker gemaakt was heeft ze de hele vlucht geslapen omdat ze nog moe was. En uit der doen dat zijn ze denk toch allemaal wel een beetje omdat ze ook in een andere omgeving zijn, maar ook dat viel hier reuze mee! Wij hadden een nieuw speeltje voor der meegenomen. Iets nieuws is altijd interessant. Dus het is ons 100% meegevallen! Fijne vakantie!
Het dubbel posten is niet toegestaan. Deze sluit ik. Mochten er mensen zijn met tips en (het liefst) positieve ervaringen , dan kan je die geven in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie/263755-meest-beroerde-vluchttijden-ooit-ervaringen.html. Lotte