hoelang hebben jullie je kindje beet per dag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jantina, May 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Nou jah de vraag zegt het al he :D
    Hoelang hebben julie je kindje ongeveer in je armen?
    Bedoel dat niet het voeden maar meer aandacht, knuffelenenz...
    Tis zo vertederend als ze zo klein zijn... ;)

Groetjes jantina

2. lidia

lidia Fanatiek lid

best wel vaak hoor ;) , het si net wat je zegt zo lief en knuffelig...
    waak na de fles en voor het slaapje even lekker op de bank kroellen!

kan geen kwaad hoor heb gelezen dat kinderen die veel geknuffeld worden veel "gelukkiger" zijn..

gr

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    De eerste weken erg vaak... dan doe je zelf ook minder maar nu gewoon na elke voeding ff knuffellen en als hij wakker is ook afentoe... Verder heb ik een enorme slaapkop en ligt hij dus veel boven in bed

4. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Tja minder vaak dan ik zou willen want ik heb niet zo'n knuffeldiertje... even vindt hij prima maar daarna springt hij zowat uit je armen. Hij kan het ook erg lijdzaam ondergaan. Dan kijkt hij echt van: moet het weer...

Erbij zijn in zijn wipstoeltje vindt hij veel belangrijker. En aandacht door met hem te kletsen en te zingen.

Tja ik mag niet klagen, volgens mijn moeder was ik net zo... ;)

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    De eerste maanden heel erg veel. Daan huilde ongeveer 15 uur per dag en als ik maar met hem liep was hij stil. Daan is een echte knuffelkont en doet niets liever dan na zijn eten lekker met zijn mama knuffelen. Hij is nu in een periode dat hij flink aan het draaien is in de box en de omgeving in zijn box helemaal prachtig vind dus nu ligt hij ook veel in de box. sinds 3 weken slaapt hij echt iedere morgen en middag. Maar ik kroel best veel met hem. Een kind kun je niet verwennen met liefde.

6. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    ik heb wesley alleen als hij moet eten in mijn armen, dat is dus om de 3 uur( meestal)
    en als hij 's avonds in het badje gaat

groetjes susanne

7. Niet meer actief

overdag bijna de hele dag en dat is niet omdat ik dat wil haha maar ach dat komt nog wel goed ;)

8. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Ik geef Mark liggend BV. Als ik hem na zijn verschoning opnieuw wil aanleggen, en hij hoeft niet meer, begint hij tegen me te glimlachen en te brabbelen. Dan knuffelen we liggend een paar minuutjes.

Daarna til ik hem op, en knuffel hem nog even voordat ik hem in de box leg.

Ik houd hem ook vast om hem dingetjes in het huis te laten zien (een soort rondleiding, zeg maar).

In het weekend blijf ik wat langer met hem in bed kroelen.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeeel vaak :D

10. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    best wel vaak
    hij blijft meestal even op mijn schoot zitten na de fles of fruithapje.
    daarna de box en haal ik hem later weer uit en mag hij op een kleedje op de grond dan ga ik er bij liggen (niet altijd) en ga ik weer met hem spelen.

s.ochtends als hij te vroeg wakker si en ik ben nog moe of wilt nog bij komen van een (drukke ) nacht met hem , laat ik hem gewoon tussen ons in liggen en gaan we met z'n tweeén met hem spelen zijn handje sen voetjes hahaa.

klinkt raar zeker of niet?

maar dat doen wij als het aan mij logt lig ik de hele dag met hem naast mij of met hem op mijn schoot.
    maar dat heb ik langzamerhand afgeleerd,
    hij wordt ouder en heeft ook behoefte merk ik om alleen te spelen, kan hij dingen ontdekken.

ahahha
    ps: owja ik la sook dat een moeder een kleine rondleidign gaf het huis laten zien ,
    dat doen we bijna elke dag.
    naar de wonkamer en eetkamer .en wanneer papa weggaat nar werk, zwaaien we papa gedag.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Na de voeding een kwartier tot een half uur lekker knuffelen en bij mama liggen. Daarna gaat Jarissa meestal de box in, zelf spelen. Voor ze gaat slapen vaak nog even lekker knuffelen. Na de eerste voeding slaapt Jarissa heerlijk naast mij in het grote bed. Echt genieten is dat. Zo'n lekker klein lijfje tegen mij aangekruld.
    Vandaag was ze super schattig. Ze lag op haar rug naar de tv te kijken (heel interessant, die lichtflitsen). Tot ze het zat was. Ze spuugde haar fop uit, draaide zich op haar zij (voor het allereerst!) naar mij toe en ging lekker tegen mij aangekropen liggen slapen.

12. sim

sim Niet meer actief

heel vaak, elijah is een dikke knuffelkont! als ik m dan op zijn buik tegen me aan leg, gaat hij direct met zijn hoofdje in mijn nek en lachende geluidjes maken, zoooow lief!

13. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Hm, ik word jaloers van al die knuffelkontjes van jullie ;).

14. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik heb een echte knuffeldoos, en wil veel samen spelen, het liefst op schoot, of zit naast me als ik op de computer werk

Share This Page