Hallo allemaal, Ik heb in mei een 900 cc Puregon aagebroken, maar daar gebruikte ik alleen 200 van en de rest zit dus nog in de pen. Maar kan ik dit nog wel gebruiken bij een nieuwe poging? Het is wel gekoeld bewaard, maar weet niet of het nog wat waard is als het is aangebroken.
Ok, heb het ak GeGoogled. Voor diegenen die het ook willen weten: Aangebroken is het dus maar 1 maand houdbaar. Wel jammer, kan het dus in de prullenbak gaan pleuren. Volgende keer ga ik wel om kleinere doses vragen ipv 900.
Hoi smoeltje, dat is een een half jaar geleden! Is volgens mij niet goed meer...wanneer het aangebroken is moet je m binnen 4 weken opmaken en anders een nieuwe halen... heb je van je arts geen nieuw receptje gekregen? Succes!
Jawel, maar vind het zo zonde want zijn peperduur. Ik had wel zo'n vermoeden dat het niet goed blijft zo lang, maar dacht ff checken.
euhm ja, is ook echt zonde! Ik had hetzelfde vorige maand...dacht ik na mijn ongie verder te gaan met de behandeling had ik een cyste Dus mijn carpule van 900 eenheden min 2x 125 eenheden waren ook verlopen helaas...