Hallo iedereen, Omdat ik de laatste twee weken nogal erge last heb van blaasonsteking, al twee verschillende kuurtjes te hebben geslikt en nu mijn urine op kweek staat, vroeg ik me af of de tabletjes van Roter Vitamine C met Cranberry mogen tijdens de zwangerschap. Dank jullie wel voor de antwoorden. liefs Divi
Ik heb even op de site gekeken en daar staat dat een hoge dosering Vitamine C word aanbevolen bij zwangerschap en dat ook de Vitamine C met Cranberry zonder risico genomen kan worden (voor zover bekend staat er)
Ik ben gister ook nog even naar de apotheek gegaan en de tabletjes mogen tijdens de zwangerschap geslikt worden. Ook werd mij aangeraden om cranberrysap te gaan drinken. Dus ook gelijk maar even een voorraadje ingeslagen. Hartstikke bedankt voor de antwoorden meiden. liefs Divi
Ik gebruik ze ook al Jaaaaaaaren! en idd tijdens zwangerschap mag je ze ook gebruiken, heb het nagevraagd bij vk en ha
enne trouwens die sap krijg ik dus echt niet weg zooooo vies! Daarom dus die tabletjes. Ik heb ze gewoon van kruidvat merk