Bloedverlies bij gemeenschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebloem, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Tja, heb al gelezen dat het kan gebeuren en dat het niet erg is, maar nu is het me dus zelf overkomen. Bloedverlies tijdens de sex. Klein beetje bloed wat zo weer weg te wassen was. Alsjeblieft, stel me gerust en vertel me dat er niks aan de hand is.

Groetjes Kolibri

2. Niet meer actief

dat kan ik niet doen voor je,wat ik wel kan zeggen,is dat bij mij de boel wat"droger"en "nauwer"is sinds ik zwanger ben en ik ook wel meer pijn heb dan gewoonlijk,hoe lang ben je nu zwanger denk je?

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Zeven weken en twee dagen. Heb geen buikpijn of krampen gehad, gewoon een beetje bloedverlies tijdens de sex.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kan een adertje gesprongen zijn tijdens de gemeenschap ;)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daarom heb ik geen sex meer sinds ik zwanger ben ;) Ik durf echt niet.

Maar heb wel bloedverlies gehad bij moeizame ontlasting, wordt je ook niet echt vrolijk van... maar is dus normaal en er was bij mij niets aan de hand. Ik kan me zo voorstellen dat je bij vrijen nog meer kans hebt op bloedverlies.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    alles is beter doorbloed, dus de kans dat er een adertje gesprongen is, is groot.
    Je zegt al zelf dat het snel weg was.
    Je hebt geen krampen ofzo, dus zo lekker genieten van je zwangerschap.

Liefs

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ze zeggen dat de boel daar beneden beter doorbloed is op het moment dat je zwanger bent.

Dus het zal een adertje zijn geweest. Dikke kuzzz

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    En als je het echt niet vertrouwd, gewoon even bellen naar de verloskundige, maar ik denk dat je daar nog niet geweest ben, gezien je nog maar kort zwanger bent. Dan zou je ook de huisarts kunnen raadplegen.

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik heb al bijna de hele zwangerschap ongeveer een keer in de week last van bloedverlies bij moeilijke ontlasting. Is grondig onderzocht maar alles bleek goed.
    Dus bloedverlies kan ook heel onschuldig zijn.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik houd mezelf ook maar voor; zolang ik geen krampen heb zo heftig als bij de menstruatie (was erg heftig toen ik met de pil gestopt was) dan zal het wel goed zijn. Hoewel bloed me ook wel zou doen schrikken, maar zoals gezegd en je ook weet; alles is beter doorbloed, de kans hierop is vrij groot gewoon, terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn.
    Hopelijk kun je het snel van je af zetten meis!
    sterkte!

11. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Bedankt voor de tips! Ik ga er van uit dat alles goed is anders was ik namelijk wel heel wat meer bloed verloren en zou ik inderdaad kramp moeten hebben gehad. Niks van dat alles, dus het zit wel goed.

12. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik had rond week 12 bijna 2 weken licht bloedverlies dat erger werd na gemeenschap. Volgens de verloskundige was dit omdat de omgeving van de baarmoedermond meer doorbloed wordt en daar dus snel bloedvaatjes springen. Ik hoefde me pas zorgen te maken als er echt vlokken en klonters met helder bloed naar buiten zou komen. Roestkleurig of bruinachtig bloed is oud, dus dan is het niet meer aan het bloeden. Ik heb het later nog een keer gehad in de 20e week. Je weet dan wel dat je je officiëel geen zorgen hoeft te maken, maar ik had nog een paar dagen bloedverlies na die gemeenschap, dus dat vonden we toch wel eng :( . Voordeel van week 20 is dat ik daarin mijn 20-weken echo had, en daar zag ik dus een heel vrolijk trappelende en zwaaiende baby, blakerend van gezondheid, niets mis. Gelukkig.
    Maar het is niet goed voor je sexleven, want we vinden het nu toch wel eng en doen heel voorzichtig.

Deel Deze Pagina