Bij elkaar weten we hier alles. Dus nu heb ik ook een vraag: man is een bed in elkaar aan het zetten dat we via marktplaats gekocht hebben. Maar hij mist twee belangrijke stukjes beslag! We hebben het al een tijd in huis, de verkoper reageert niet en dat kan ik me best voorstellen als je nu niks te koop hebt staan of zoekt. Het is nogal een specifiek ding, maar misschien weet iemand wat dit is of waar het te koop is? We hebben al contact gelegd met een verkooppunt, maar daar konden we nog geen foto delen, en we hebben het onderdeel zsm nodig. Komt ie:
Lijkt hierop? https://www.bol.com/nl/nl/p/gegalvaniseerde-verbindingsbout-en-moer-m6x80/9200000051945385/?Referrer=ADVNLGOO002063-G-133010395564-S-1415832954463-9200000051945385&gclid=EAIaIQobChMI1smMyafb-AIVWZBoCR2lTwphEAQYAiABEgIzz_D_BwE
ik kwam niet op de naam, maar dit denk ik ook. Gewoon te koop bij de bouwmarkt in zakjes van (ik geloof) 10.
Als je net dit stukje naar een bouwmarkt gaat, kunen ze je vast helpen om hier meer stukjes van te vinden.
Als je dicht bij een Ikea woont hebben ze meestal in de koopjeshoek ook een grabbelbak met allemaal dit soort onderdelen.
Is het een Ikea bed? Dan kan je dat bij Ikea bestellen, ff langs de klantenservice. (Vaak krijg je het nog gratis mee)
Yup idd een dwarsmoer maar je kunt dan beter even naar de gamma of karwei heen gaan en ook de verbindingspen meenemen want je hebt ze in nogal veel maten
Ah een dwarsmoer dus. Al ziet ie er nog net iets anders uit dan de internet plaatjes. Ik ga man op pad sturen.
Op de verbindingsmoer staat bijvoorbeeld m6 of m8, als je dan ook een m6 of m8 dwarsmoer koopt past het.
Bij de ikea liggen speciale bakjes met allerlei schroefjes die je gewoon gratis mee mag nemen. Zou rondje ikea doen.