best wel lullig hihih

Discussie in 'De lounge' gestart door Calimero, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo,

wat me net wel is overkomen voelde me best wel lullig sneu :oops: en het was grappig weleens gehad? :)

komt mijn man thuis uit zijn werk met een goedkleurig doosje in zijn handen dus ik denk hmm lekker bonbons.....
    zegt hij doodleuk oooh ik heb bonbons gekregen va neen collega omdat hij mee mocht rijden, dus ik ooh dacht dat ze voor mij waren :oops: :confused:
    hoezo lullig? :(

we moesten er hard om lachen haha
    hebben jullie zoiets weleens gehad?

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Pffff, nam die vent van mij maar eens de moeite om een klein presentje mee te nemen :evil: :evil: :evil:

Zijn collega haalt elke vrijdag een vers bosje bloemen voor zijn vrouw, en ik ? Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit een bos bloemen gekregen :cry: :cry: :cry:

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is eerder dom van hem!
    Mijn man had gewoon net gedaan of hij bonbons voor me had meegenomen.
    Hoezo van een collega :-D

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nee ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ach joh wel weer een lolletje saampies toch hihi ;)

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    haha...
    die van mij heeft oooooit...(ver in het verleden :) ) toen ik ongesteld was en me niet lekker voelde, een pakje tampons en een zak snoep meegenomen! :p

Snoezie he

maar nu :evil: haha

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hihi, ik kreeg gister nog een bos bloemen, maar dan omdat ik geslaagd ben :)
    Als ie het geld ervoor had, dan zou ie wel vaker met wat leuks aan komen zetten (zoals een lingeriesetje ofzo ;) )

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha ach als mijn man zoiets krijgt dan geeft die het ook aan mij
    hij is zo lief dat die alles aan me geeft.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend had gewoon gezegt "ja lief he" en niks geen collega genoemt. ja zo is mijn mannetje dan ook weer haha. nee ik heb onze relatie wel vaak een mooie goude keting of ring gehad zomaar maar een bos bloemen nee dat nog nooit in 5 jaar tijd. o wacht een roos heeft hij ooit gekocht bij z'n schooier op het teras nou echt wel romantisch.

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn mannetje kwam vorige week met een beker met GESLAAGD erop aanzetten, omdat ik geslaagd was. Dat was wel lief. Ik heb één keer een bos bloemen gekregen en één keer een roos op een valentijnparty (een week voor we gingen trouwen ongeveer;))
    Verder andere cadeautjes, een leuke kaart, een beeldje, een lekker zeepje, lingeriesetje, zulke dingetjes. Wel erg lief.

Hij had wel een keer een bosje bloemen gekocht voor mijn moeder, toen dacht ik ook dat 't voor mij was ;) Gelukkig kon ik nog net een: oh, wat lief, dankjewel! binnenhouden ;)

10. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Mijn vriend koopt heel vaak cadeautjes voor me :confused:

Wat ik zoal van hem krijg: bjorn borg tas, regelmatig bloemen, parfum van thierry mugler en D&G
    En Laatst liepen we in de stad toen zei hij: Zou ik een nieuw horloge voor je mogen kopen? Vond ik wel schattig haha ik had vorig jaar ook al een horloge van hem gehad.
    Ik krijg ook regelmatig een goed boek ofzo van hem.
    Als we in de stad lopen durf ik haast niet te zeggen als ik iets mooi vind, want dan koopt ie het zo voor me :(

En begrijp me niet verkeerd ik vraag dus nooit om die spullen, hij koopt ze uit zichzelf.
    Ach het belangerijkste vind ik dat hij er altijd voor me is en eerlijk is.
    Het is zo een schat van een man!

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh mijn man had precies hetzelfde gereageerd als de man van Gipsy hoor! :)
    Zou ik ook liever hebben, dan dat ik naderhand van die collega hoor dat hij/zij het aan mijn man had gegeven.
    Eerlijkheid boven alles, toch? ;)

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn man neemt een paar x in een jaar een bloemetje voor me mee.. De schat! Ik vraag dan waar ik dit aan verdiend heb? En dan krijg ik te horen dat ie me een geweldige lieve en mooie meid vind en een kei van n moeder.. :oops: zoooooooooooooooooo lieffffff.

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
  14. Kejay

Kejay Niet meer actief

Die van mij kan ook wel lief zijn. Toen ik geslaagd was voor mijn rijbewijs, stond er een mooie auto op de stoep! :)
    Hij is niet van de bloemen en bonbons. Ik probeer het romantische er nog een beetje in te krijgen

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Krijg ook vaak cadeautjes of een bloemetje van mijn mannetje.
    Mijn tante deelt altijd cadeautjes uit in de familie die ze van iemand anders heeft gehad en zelf niet hoefde. Mijn moeder kreeg zelfs een gewassen handdoek.
    En van die verjaardagskaarten die dubbel waren, die ze heeft ontvangen en waar ze dan de zijkant vanaf knipt. Of een kartonnetje over het verhaal heen plakt. Krab je het eraf, staat er een heel verhaal aan haar gericht onder. Ze is niet arm ofzo, anders zou ik het nog wel begrijpen.

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jo, die mensen trek ik echt zo slecht he!
    Ze loopt verder zeker wel in dure kleren?

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, voor zichzelf zorgt ze wel goed hoor!
    Maar inderdaad, ik kan daar ook nooit tegen. Ik hoef geen afdankertjes van een ander. Vind het ook geen leuk idee dat ze dus hoogstwaarschijnlijk cadeautjes van mij ook weer aan een ander geeft.

18. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    :) whahhahaha prachtig toch zo'n mens in de familie?

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik zou ze helemaal niks meer geven!
    (Zeg ik nu met mijn grote mond :))

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hihi, nou, ik geef ook alleen maar iets goedkoops terug tegenwoordig. Ze neemt ook nooit bloemen mee onder het mom van 'die verleppen toch maar onderweg'.

Deel Deze Pagina