Rothormonen...graag tips

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debo81, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, die stress is niet schadelijk. De stress die schadelijk is voor je zwangerschap, is echt de stress die je lichamelijk ook uitput: psychisch extreem zware situaties, zoals huiselijk geweld, overlijden, te veel en te stressvol werk. Die dingen. Stoppen met roken hoort daar niet bij, net als allerlei andere lichte vormen van stress.
    Zoek afleiding, dat is de beste remedie tegen stress doorgaans, en helpt je ook nog eens om dat roken te vergeten ;)

2. raspberry

Ik gebruik het nu ook, idd mede vanwege dit effect. En 't is de eerste in 4 zwangerschappen waarbij mijn schildklier niet is gaan rommelen :)

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Super dat het werkt! Ook schildklier is idd een hormoon en het staat er echt bekend om een goede invloed te hebben hierop.
    Ik neem het, naast voor het welzijn van de baby, ter preventie voor een pnd. Ik hoop ook dat het werkt!

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een stomme vraag maar omega, visolie waar zit dat dan in? Zit dit ook in gravitamon? Ik slikte eerst foliumzuur maar nu dus gravitamon omdat daar alles in zou zitten... Is visolie hiernaas dan nog nodig?

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Als er visolie in zit dan staat dat zeker duidelijk op de verpakking!
    Ik gebruik van AOV fem fit, dit is te krijgen bij de gezondheidswinkel g&w. Maar ik gebruik alles graag op natuurbasis, zonder synthetische vitamines, maar dat is persoonlijk. Bij een goede kruidenier of natuurvoedingswinkel hebben ze ook veel en vaak goed advies er bij. Want de ene visolie is de ander niet! Je moet een zeer gezuiverde hebben anders zitten er veel afvalstoffen in. Daar werd ik bijvoorbeeld weer heel misselijk van! Je kan ook kijken naar het merk efamol. Succes met zoeken!

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, het zit niet in gravitamon dus ga ff navragen of ik t ernaast kan gaan gebruiken

7. raspberry

Ja, PND heeft weer alles te maken met je schildklier en je hormonen idd, dus hopelijk helpt het en heb je deze keer dan een fijnere kraamtijd!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je :)

Deel Deze Pagina