zo veel verschil?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

    Hebben jullie dat ook wel eens, de ene keer voel je de baby echt de hele dag door hard schoppen draaien etc. en de volgende twee dagen moet je echt moeite doen om hem te voelen?

    Normaal voel ik hem gewoon uit zichzelf maar mijn mannetje is nu al 2 dagen heel onopvallend aan het bewegen moet echt met mijn handen druk op mijn buik uitoefenen wil ik hem echt voelen. :(
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb dat ook een weekend gehad rond jouw zwangerschapsduur. Bleek dat Jarissa toen was gedraaid naar een stuit. Later is ze weer 'gewoon' gaan liggen en voelde ik alles weer.
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ja dit is heel normaal hoor, kindjes maken ook af entoe een groeispeurt en dan wordt veel energie hier aan verspilt. ik heb regelmatig gehad dat ik me meisje alleen met hand op me buik voelde maar ja dat is toch bewegen en zolang je beweging voelt zit het wel goed daarbinne
     
  4. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    dus die vage bewegingen moet je ook bij de 10 keer per dag tellen?
    Pffff maak me gelijk zo een zorgen :cry:
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja hoor, die tellen gewoon mee! Als je je echt zorgen maakt, kun je altijd je VK bellen. Maar meestal is er niets aan de hand. Of een andere ligging, waardoor je de bewegingen heel veel minder voelt. Of je kleintje is druk met andere dingen dan bewegen.
     
  6. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Zo herkenbaar dit gevoel! Pas sinds een week of 2 voel ik m'n baby écht elke dag en ook écht goed..Daarvoor ook dat vage..2 dagen wel, dan weer een paar dagen bijna niet..zorgt echt voor veel onzekerheid! Ben dan ook blij dat ik een Angelsounds had..kon ik toch even luisteren of alles goed ging daarbinnen!
    Heb het toen ook nog wel aan de verloskundige gevraagd, en die zei ook dat het normaal was dat je de kleine de ene dag beter voelt dan de andere dag. Het kan zijn dat de baby net naar je rug toe aan het schoppen is, dus dan voel je het al amper. En baby's hebben ook drukke/rustige dagen..
    Succes!
     
  7. Britteke

    Britteke Fanatiek lid

    16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik voel ons mannetje ook echt elke dag sinds een week of 2 nu... Het is een druk baasje maar gisteren was ie verdacht stil. Ik ging me ook al zorgen maken enzo maar vanmorgen werd ik weer wakker getrapt door hem.. gelukkig maar :)
     
  8. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik tel de keren nog niet eens, dan ben je zo bewust hier mee bezig.. De ene dag is ze erg druk, de andere dag wat rustiger. Ligt we ook aan hoe druk ik ben op de dag. Als ik druk ben, voel ik haar automatisch minder. Maar zolang ik haar maar regelmatig ff voel, dan vind ik het prima. Ik ga echt niet bijhouden hoe vaak dit is..
     

Deel Deze Pagina