rothumeur...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wat doen jullie als je een rothumeur hebt zonder dat daar echt aanleiding toe is?;) Dat je gewoon zomaar kwaad bent om niks of om een kleinigheid bijvoorbeeld.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hopen dat ik me even kan afzonderen zodat ik ff lekker in bad kan oid

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tot 100 tellen, mijzelf afzonderen, recapituleren waarom ik nou zo boos ben (en wat ik daar aan kan doen), proberen het van me af te schrijven of het even met een objectief iemand over hebben. Koffie drinken, dutje doen, proberen niet af te reageren op een ander en iets leuk(er)s gaan doen waarbij mijn humeur beter wordt en vervolgens een muziekje opzetten of iets.

Ook helpt het bij mij als ik een rotsituatie IN MIJN HOOFD fictioneel doortrek naar het overdramatische en daarbij net zo lang aandik totdat het grappig wordt. Het werkt niet altijd, maar soms wel en dan schiet ik zelf in de lach.

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Had de hele dag er eentje en slapen was de enige oplossing dat ik mezelf even niet onder ogen hoefde te komen hahaha

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dan zet ik mijn favo cd aan en ben ik tegen het einde van dat helemaal weer de oude :D

6. knap

knap Niet meer actief

Vandaag had ik echt en pest humeur. Ook door de pijn van mijn slokdarmkeel.
    Het liefst had ik met een dekentje op de bank gaan liggen en de boel de boel gelaten. Maar je moet toch door.

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    poetsen.... meestal komt mijn 'rothumeur' doordat er veel rotzooi ligt of stof.
    Dan mopper ik op mijn man en ben tegelijkertijd aan het opruimen/poetsen enz. Totdat het dan weer netjes is en is mijn bui meestal wel weer over.
    Dochter slaapt dan al hoor meestal heb ik dat 's avonds...
    Ik ben eigenlijk altijd erg vrolijk en makkelijk in dingen. Het leven is tekort voor een rothumeur:D

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heb ik toevallig al de hele avond.. Gewoon boos/verdrietig/sagerijnig zonder een echte reden. Zal morgen wel weer weg zijn. Wel heel irritand

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Slapen (indien mogelijk.. al is het een kwartiertje).
    Bij mij komt het meestal door vermoeidheid namelijk.

Deel Deze Pagina