wij zijn 2 jaar bezig geweest met zwanger worden voor een 2de wondertje. we hebben 4 iui pogingen gehad waarvan er een is afgebroken en de rest mislukt. nou kwamen we er vorig week achter dat ik dus spontaan zwanger geworden ben net nadat we besloten hadden er mee te stoppen omdat het traject gewoon te slopend was ook inverband met het er niet tegen kunnen wat ik moest spuiten. al met al dol gelukkig dat we zwanger zijn na 2 dagen werden we van onze geluk wolk afgegooid. ze verwachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. na een paar dagen hormooncontrole stijgt het hormoon wel maar langzaam op de echo was niks te zien. nu moet ik vrijdag weer terug bloedprikken en een echo laten maken met onze berekening zou ik dan een week of 5 moeten zijn. ik had gisteren een hormoon waarde van 2500 en vrijdag een hormoonwaarde van 1500. wat kan ik nou verwachten de dokters geven mij de eene dag volledige hoop om vervolgens het de dag erna volledig weer me van die wolk af te gooien. ik wil hier eigenlijk gewoon een eerlijk antwoord op en niet iedere keer blij gemaakt te worden met een dooie mus zou ik maar zeggen. wat moet ik hier nou van denken?
is al niet meer nodig ben intussen geopereerd en mijn eileider hebben ze eruit gehaald aan de rechter kant. ook zit mijn baarmoeder verkleefd aan mijn buikvlies.