Ik wil graag onze zwangerschap op facebook bekend maken dmv een soort van fotocollage. Het moet een collage worden van 3 foto'tjes. Ik zie het heel vaak op fb maar hoe en waar maak je dat nou? Iemand die mij even wil zeggen waar ik heen moet? Alvast bedankt !
Ik doe het via een app op mijn telefoon. Het is een app van InsarCollage. Die kan je dan uploaden naar Facebook.
Dankje! Ik wou een collage maken van een shirtje van Lemmy (voorkant psst ik heb een geheimpje achterkant nee niet op mijn rug maar in mama's buik) en de echo foto. Maar ja die stomme piep collage lukte niet en ik kan het niet meer voor mij houden dus heb geplaatst ♥ Langzaam afscheid aan het nemen van mijn tenen ♥ Tot in Oktober !
Als je op je FB een album aanmaakt en daar een aantal foto's in plaatst, dan worden ze op de startpagina getoond als een collage. Als je de foto's afzonderlijk plaatst, komen ze apart per bericht te staan. De collage's die je op FB ziet, zullen dus meestal getoond worden vanuit een album en zijn niet apart als collage gemaakt.
Oh ja mango! Mag het nog? Vind ik erg leuk om ook op fb te zetten! Mag ik ze morgen ff naar je mailen?