Wat een rotkerst. Mijn vriend deed de afgelopen dagen vaag en afstandelijk. Hij zei dat hij moe was en verder niks aan de hand was. Vandaag werd ik wakker en ongesteld, dus deze ronde niet gelukt. En nu komt hij met een verhaal dat hij vandaag alleen naar zijn familie wil, zonder mij. Hij wil nadenken over van alles. Weet niet wat hij wil, twijfelt over onze relatie (we zijn te snel geweest enz.). Hij zegt het idee te hebben dat er aan alle kanten aan m wordt getrokken en dat iedereen vindt dat hij het niet goed genoeg doet. Ik weet dat hij laatste tijd dikke stress had door laatste weken op kantoor, super druk, nieuwe grote klanten, deadlines en de verhuizing naar een nieuw pand. Ik heb alles gedaan om hem te steunen en helpen en ontlasten en dacht dat het nu we samen paar dagen vrij waren weer wat beter met hem zou gaan maar nee. Ik ben er kapot van. Ik ga vandaag naar een vriendin en daar logeer ik ook een tijdje want hij wil tijd en ruimte om na te denken. Mijn hele kerstplannen en de dagen erna stonden vol met uitjes, afspraken, feestjes met hem. Zelfs oud en nieuw wil hij waarschijnlijk alleen zijn. Ik ben ten einde raad. Hij doet nors, kortaf, tegen het gemene aan. dat heb ik niet verdient. Hij zegt dat hij weet dat hij me onwijs pijn doet maar dat hij erg niet lekker in zijn vel zit. Waar dit opeens vandaan komt.. In de zomer had hij ook ineens zo'n periode maar toen deed hij al heel gauw weer normaal. En nu zijn we weer terug bij af. Burnout? een ander? Ik heb gewoon geen idee waar ik het moet zoeken. Sad.
ach meid, heel veel sterkte en een dikke knuff. Onthou dat tijden nooit zo donker kunnen zijn dat er nooit licht meer zal schijnen. Wees sterk in deze moeilijke tijden en weet, ze gaan weer voorbij.
Vind her zwaar kansloos dat dat dan nu net weer met kerst moet worden gezegt. Hebben die mannen dan geen enkel gevoel van warmigheid etc etc Buren zitten ook in slecht weer hij wou dag voor kerst ook weten wat beslissing is Wat is da toch met die mannen. Kerstgezelligheid ten top. Sterkte meis
ooch meis toch zo zit ik te turen naar je vage testjes en nu dit berichtje dit is echt heel gemeen, ik weet niet hoelang jullie samen zijn, en natuurlijk wat er allemaal speelt maar vind het wel heel raar dat hij opeens zo reageerd terwijl jullie bezig waren voor een kleintje kan het misschien daarmee te maken hebben, mannen hebben soms een rare angst voor het onwetende, misschien een gevoel van falen omdat je weer ongesteld bent geworden en het hem "weer" niet gelukt is mannen kunnen soms zoo raar denken, zoek het niet bij jezelf meid, ga lekker met je vriendin tweede kerst vieren en oud en nieuw probeer het even los te laten, je man heeft misschien even nodig om alles op een rijtje te zetten, maar als zijn liefde voor jou écht is komt hij weer bij je terug en zal alles met je uitpraten sterkte komende dagen
Wat vervelend. Ik hoop dat je bij je vriendin toch wat gezellige kerstmomenten kunt hebben, ondanks de onzekerheid.
Ik heb zelf niet het idee dat het goed komt. Zo als hij nu doet ken ik hem niet en wil ik hem niet kennen. Over kerst zegt hij: hou nou eens op over dat fucking kerst, het is gewoon dinsdag en woensdag. ik heb geen zin gezellig mee te spelen als ik me niet zo voel. We zijn nu 2,5jaar samen waarvan ongeveer 13 maanden samen wonend.
Tja, als hij zich zo voelt kan ik me ook wel voorstellen dat hij geen zin heeft in kerst. Ik zou het ook raar vinden om iemand te dwingen te doen alsof het allemaal koek en ei is, als dat duidelijk niet het geval is. Het is natuurlijk ontzettemd rot dat dit gelijk valt met de feestdagen. Maar hij kan dit gevoel ook niet uitstellen. Dat hoeft hij niet op deze manier te zeggen. Maar je kunt ook niet van hem verwachten dat hij zich anders voordoet dan hij zich voelt.
Misschien heel hard voor mij om te zeggen maar misschien moet je maar een beetje opgelucht zijn dat je nu niet zwanger van hem bent. Als hij je zo rottig behandelt en zo met je omgaat kun je beter maken dat je wegkomt of een heel goed gesprek met hem voeren. Ik zou iig heel onzeker blijven in deze relatie, helemaal als het al de tweede keer is dat hij zo doet. Sterkte meid, laat je niet kisten!
Hey lieverd!! Pfff... kan mij voorstellen dat je er ff doorheen zit. Ik hoop dat je even wat rust vindt bij je vriendin en dat je vriend erachter komt wat hij nu eigenlijk wil. Want op deze manier zit jij ook in onzekerheid. Heel veel sterkte meis!! Ik denk aan je! Knuffel!!
Hè balen meid, als hij misschien maar wat meer duidelijkheid kan scheppen... Zo zou ik ook niet doorwillen, iedere keer die onzekerheid..Ik zou even voor mezelf kiezen en ook even rust in de tent willen hebben. Lieve vriendin heb je, om je op te vangen! Sterkte!
Oooh heel veel sterkte meis. Kan me goed voorstellen hoe rot dit is. Ik hoop dat ie gewoon bang is om kinderen te krijgen (heb het wel es bij meer mannen in mijn omgeving gehoord,al die verantwoordelijkheid) en dat hij bijdraait. Sterkte. En ik ben ook ongesteld geworden vandaag dus leef met je mee
Ik heb zo veel vrienden en vriendinnen die zeggen joh kom lekker hierheen, dat ik niet eens meer kan kiezen bij wie ik wil. Eigenlijk wil ik ook gewoon thuis zijn en de hele dag janken. En jullie zijn zo lief!