Sorry meiden, ff heel ranzig... Ik loop al bijna 2 weken met pijn in mijn linkerneus. Echt een schrijnend gevoel, net alsof je te veel neusspray hebt gebruikt, dat brandende gevoel. Al die tijd heb ik continue bloedneuzen. Ik dacht dat het bij de zwangerschap hoorde. Tijdens het snuiten van mijn neus voelde ik steeds iets op en neer flubberen in mijn neus, maar kreeg het er niet uit. Gisteren heeft mijn man met een lampje in mijn neus gekeken en hij zag het zitten, maar wat we ook deden, het kwam er niet uit. Vanochtend wederom hevige bloedneus en een waterige loopneus, dus ik bel de dokter. Er zit echt iets in mijn neus, ik voel het gewoon! Mag zo om 15.15 naar de HA. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen! Wat nu komt het.... Mijn neus bleef maar lopen en bloeden, dus ik snuit nog een keer. Ik voel dat het mysterieuze stuk naar voren komt dus ik snuit nog een keer super hard. En pats!! Daar was het stuk! Niet normaal wat ik toen aantrof... Ik zal zo met mijn IPhone de foto ff uploaden. 1.5 jaar geleden ben ik aan mijn neus geopereerd ivm steeds bijholte en voorhoofdholte ontstekingen. Zou dit nog een restje zijn?? Wat denken jullie?
Kom maar op met de foto! Wordt nieuwsgierig haha Daar was ie al. Dit zou ik zeker even na laten kijken, jakkie!
Ewww wat vies haha.. geen idee wat het is, maar dat het zomaar loskomt uit je neus lijkt me niet de bedoeling..
Ik heb geen idee, maar word door je verhaal wel heel nieuwsgierig (ik ben een ramptoerist blijkbaar) edit: dat kwam uit je neus?? Brr, ben benieuwd wat de huisarts zegt dat het is!
Jeetje dat is idd heel apart! Is het hard? Lijkt wel een stukje kraakbeen of zoiets.... Succes bij de ha!
Jeetje...geen idee wat het is, ik zou het meenemen naar de dokter en het na laten kijken. Bloed je nu nog meer?
neem dat stuk ook even mee naar de HA. Ziet er vreemd uit, lijkt bijna wel een ingekapseld stuk tampon...is dat mss na je neusoperatie niet geheel verwijderd?
Nee, nadat het er uit kwam heb ik nog zo'n half uur gebloed. Dat is nu gestopt. Maar mijn neus zit weer dicht en ik durf echt niet meer te snuiten. Er zit ook een gigantische druk om mijn linker bijholte. Zelfs mijn tanden links doen er zeer van... Dadelijk zit er nog meer...