Zijn vader en zijn moeder komen uit Afrika, dus hij heeft een prachtig bruin huidje, zwarte krulletjes en diep donkerblauwe ogen. Hij weegt nog geen drie kilo en zijn kontje is zo smal dat hij prematurenluiertjes moet dragen. Hij was ook vier weken te vroeg, maar vorige week vonden ze hem op de kraamafdeling zo goed dat hij mocht verhuizen naar de kliniek waar zijn moeder ligt. En dat is bij ons. Onze afdelingsbaby, ons prachtige chocoladepopje, hij is om op te vreten, om mee naar huis te nemen en om in de nachtdienst na een voeding heerlijk op je buik in slaap te laten vallen. Wat een voorrecht om dit gloednieuwe mensje dag in dag uit te mogen zien groeien, om zijn moeder te mogen helpen hem een goede start te geven. Meiden, ik ben verliefd op een kind dat niet van mij is. En al mijn collega's zijn al net zo gek op hem. Maar ons jochie doet het er hartstikke goed op. Bestaat er zoiets als een overdosis liefde? Vast niet! Belle, moest dit gewoon even kwijt.
Een overdosis aan liefde bestaat niet. Wacht maar tot je je eigen poepie in de armen hebt liggen. Maar als de ouders uit Afrika komen dan worden zijn ogen toch nog bruin neem ik aan. Alle babies hebben blauwe ogen. Dan vindt ik het leuke er eigenlijk vanaf. Niet discriminerend bedoelt maar ik vindt halfbloedjes eigenlijk altijd leuker.
overdosis liefde nop dat bestaat niet na mijn idee worden alle kindjes geboren met blauwe oogjes na 6 weken tot 6 mnd kleuren die naar bruin Caitlin der papa heeft ook bruine ogen en stillekes hoopte ik dat ze bruin werden maar nee hoor zo blauw/grijs als ze waren zijn ze nog hihihi vertroetel jij maar lekker dat chocolade poppetje want kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn op dat manneke
Aaah wat lief. Zit hier gewoon met een traan in mijn oog (hormonen, hormonen, hormonen). Geniet er nog maar lekker van.
Belle ,wat kan jij mooi schrijven . Ik weet precies wat jebedoelt ,ik ben helemaal verliefd op mijn nichtje van 5 mnd,al vanaf de dag dat ze werd geboren. En ik mag ook opppassen als de ouders werken ,heerlijk. Ally
Hoi Belle, Zo te lezen doe ik hetzelfde werk als jij, ik weet precies wat je bedoelt... Bij sommige kinderen heb je dat, dan heb je zo'n speciaal gevoel........ Ik noem dat dan maar altijd vitamine L (liefde) Liefs An
Oww donkerbruine kinderen vind ik altijd zoooo mooi. Die mooie grote ogen en huiskleur ik weet niet wat dat is je wordt er gewoon verliefd op. Ik ben blank en mijn vriend ook dus geen chocolade kindje voor ons .
wta leuk zo'n klein mannetje op de afdeling te hebben Te veel liefde kun je niet geven aan een kind Idd alle kindjes worden geboren met blauwe ogen onze dochter had het ook en die heeft nu echt bijna zwarte ogen