rotleven

Discussion in 'De lounge' started by bar, Jun 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei

maar het ligt er ook aan in welke fase je zit
    ik zelf zit in fase 4 en mijn vriend ook (persoonlijke redenen)
    dus ik heb voorlopig geen sollicitatie verplichtingen

2. Niet meer actief

Dat zal zeer waarschijnlijk ook in je houding en werk naar voren gekomen zijn, dat ze je hebben laten gaan.

En wat betreft werken met dieren, misschien moet je eens via het arbeidsbureau kijken of je een omscholing kunt krijgen. Daar bestaan speciale projecten voor, alleen heb ik daar zelf nooit mee te maken gehad. Niets is deprimerender dan werken voor een baas of in een branche wat het gewoon net even niet is.

Succes, als je echt wil, dan vind je wel een oplossing! Persoonlijk zou ik wel dan nog even wachten met kindjes. Maar dat had ik geloof ik al gezegd.

3. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Hej meid!
    Sorry, lees dit nu pas! :(
    Wat erg voor je!
    Maar laat de moed niet zakken, ga op zoek naar een nieuwe baan, geloof erin!!
    Ik leef met je mee!!
    *dikke knuffel*

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Mijn contract loopt af op 1 januri, ik ga dan eerst 6 mnd de ww in en dan eventueel sociaale dienst. En eerlijk gezegt wil ik nog niet werken omdat een baby dan heb, ben je dan toch nog verplicht om werk te gaan zoeken? ondanks dat je een baby hebt?

5. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    sorry dat weet ik niet

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als je graag met dieren werkt, is een manege dan niks voor je? Daar vragen ze meestal geen specifieke opleiding, het werk is individueel (dus weinig gedoe met vervelende collega's) en je kunt er misschien ook cursussen (bijv tot instructeur) volgen. Moet je wel een manege vinden natuurlijk, maar het schoot me zomaar te binnen.

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ja dat ben je verplicht als er verder aan je lichaamelijkheid of geestelijk niks mankeert.
    Dat is per 1 januari dit jaar veranderd, iedereen moet werken ook als je jonge kinderen hebt.
    Ze hebben daarvoor geld vrijgemaakt voor de kinderopvang als je bij de soos bent.

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Yep, Ivonne heeft gelijk. Als je niks mankeert ben je gewoon sollicitatieplichtig.

And tanx Chiesa......Ben ook een zonnestraaltje... ;)

Heel veel succes...en als ik mensen kan helpen met vragen op het gebied van uitkeringen laat maar komen....tis mijn werk....kuzzzzz

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    hihi :D

Goetjes ;)

10. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb er nog weinig verstand van. Want elke keer als ik bezig was met aanvragen ww vond ik weer werk.. dus heb het nog nooit echt aangevraagd..
    Nu ga ik het op tijd doen.. ga het echt deze week al doen.. tenminste afspraak maken bij de cwi.

Voel me nog steeds rot.. Want wat als ik geen werk vind.. grrr kan me er zo druk om maken..

11. verial

verial Lid

May 15, 2006
    65
    0
    0
    Hey Bar.
    Als ik ergens werk en ze verlengen mijn contract niet dan willen ze me niet houden Dan doe ik ook echt helemaal niks meer voor ze en meld ik me ziek. Dan heb ik echt zo iets ja daag.
    Al mijn energie steek ik dan liever in een nieuwe baan Gelijk een ;ppunt achter m'n oude baan zetten en vol moed met nieuwe baan beginnen.

12. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja oke, maar als ik een andere baan krijg en die vragen om een recentie dan krijg ik een slechte recentie. Dus ik moet me wel aardig blijven gedragen daar...
    Heb morgen een sollicitatie gesprek bij een notariskantoor..
    ben benieuwd. Moet er om 10 uur zijn..

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bar heel veel succes bij je sollicitatie. Zet hem op meid !!!!
    Laat je even weten hoe het ging ?

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Joepieeeee!!
    Het gesprek verliep heel goed en ze zei, ik vond het een heel prettig gesprek.. en ik denk dat ik kan zeggen tot ziens..
    Ik mag 1 augustus beginnen :D
    Ben zooooooo blij :D

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

WOW super meid gefeliciteerd !!!!!

YAHOO

16. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    dank je wel :D

he weet jij toevallig wat er gebeurd als je 2 dagen ofzo eerder weg gaat van je werk? kan mijn baas me wat maken dan?

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

Uh geen idee eigenlijk. Maar ik zou het gewoon overleggen. En anders wat heb je te verliezen ? Hij kan je toch niet meer ontslaan.

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Haha nee daarom.. Maar ik vroeg het me af.. Want er valt niet met hem te overleggen. En ik kan het niet meer uitstaan daar werken.. bah
    En we willen eigenlijk heel graag op vakantie....

19. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ach als het toch zijn eikel is (of begrijp ik dat verkeerd) en je hebt toch niets te verliezen. Dan meld je je toch ziek. Hij zal vast niet meer een arboarts op je af sturen.

20. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Hahaha ja das een goede :p
    En ja het is een echte eikel.. Vreselijke vent
    bah

Share This Page