Wij wonen dichtbij water en hebben altijd al behoorlijke last van muggen gehad, maar nu heeft er eentje op ons Eefje voorzien.. Wat mag je gebruiken bij een baby?? citronella? x
er mag maar weinig voor zulke kleintjes. Gewone citronella mag volgens mij wel. Maar alles waar deet in zit mag niet. Je hebt wel anti-mug spul voor baby's maar volgens mij gaat dat verder ook pas vanaf 3 of 6 maanden. Voor box en bedje is een klamboe het handigste. Zielig, die kleintjes met muggenbulten
ja.. hadden zo'n klamboe, maar nog geen standaard, volgens mij is mijn vriend die nu in elkaar aan het knutselen op zijn werk... als ik die mug tegenkom, trek ik zijn vleugels eruit en ga ik hem martelen.. ahum...
citroenella schijnt op de luchtwegen teslaan , of het werkelijk zo is geen idee. anders een citroenplantje op haar kamer zetten. ik heb homeopatische muggenspul van vsm, is voor de jeuk als ze zijn geprikt want dat kan je wel gewoon gebruiken andere muggenspul is pas van af 2 jaar dat je het mag gebruiken (staat in de bijsluiter)
ik heb nu een muggenlamp. Maar de hele dag aangehad maar er zit geen 1 mug in. Volgens mij zitten ze niet in zijn kamer. GELUKKIG
Jinthe was ook zo te grazen genomen die had 22 muggenbulten,ik heb toen after-bite voor kids gehaald,en ik heb bij de tuinen een flesje gehaald en dat heet mugweg..Daar gooi je een paar druppeltjes van in het bed en op haar slaapzak. Ook een horretje voor het raam doet wonderen
Muggen hebben het altijd op mij voorzien.... Onze dochter slaapt nog bij ons op de kamer, zij en mijn man zijn geen 1 keer gestoken en ik ben weer eens helemaal lek geprikt :x Voorlopig slaapt ze dus gewoon nog even bij ons, beter anti-mug als ik is er niet
GEEN CITRONELLA! dat schijnt erg slecht te zijn voor de nog niet ontwikkelde stembandjes. een klamboe werkt super, maar ik gebruik nu mijn zoon wat ouder is en aan de klamboe begint te trekken, lavendelolie (een paar druppels op zijn bedje, dus niet op de huid aanbrengen) en ik heb verse lavendel op zijn kamertje gelegd en de klamboe dus weggehaald. Geen mug meer gezien daar!
Prikweg van VSM mag gebruikt worden op de bultjes, alleen niet op bijvoorbeeld de wangetjes ivm het in de mond wrijven met hun knuistjes. Aan prikweg zit ook een lichte citroengeur die ook de muggen op afstand houdt. Tegenwoordig is het ook te koop in een handiger roller vind ik. Mijn Bram is laatst ook flink geprikt (minimaal 20 heb ik alleen al op zijn hoofdje geteld) en we hebben nu een klamboe om zijn bedje
hadden we een klamboe van de ikea, past dat ding niet om het bed heen... grrrr.... hebben vannacht wel eindelijk de boosdoener gevonden, tenminste afgelopen nacht is ze niet geprikt.. en ze heeft 6 uur doorgeslapen. Maar dat kan ook komen omdat ze gisteren echt een hele zooi melk heeft gedronken Waar hebben jullie de klamboe gekocht?? x
Wij hebben bij het tuincentrum een citroenplant gekocht, echt geen mug/vlieg meer gezien! echt een aanrader