(Koeken)pannen van de action????

Discussion in 'De lounge' started by juf Mariska, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Heeft er iemand van de dames pannen en koekenpannen van de action in huis? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
    Beetje oke?! Ik ben namelijk op zoek naar pannen om mee te nemen als we gaan kamperen. Heb niet zo veel zin om daar heel veel geld aan uit te geven.
    Dus is het wat ... die pannen? Of moet ik er niet aan beginnen?

2. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    je hebt goedkopere en duurdere bij de action, ik heb nu 1 hapjes pan en die bevalt erg goed.
    gebruik hem ook nog dagelijks en kan in de vaatwasser, slijt net zo snel/langzaam als mijn tefal pannen.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mijn TEFAL pannen slijten niet... Maar voor kamperen zou ik lekker Ikea of action pannen gebruiken hoor!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb er ervaring mee, voor te kamperen zijn ze prima, voor de lange duur echt niet! Dat is mijn ervaring tenminste.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, ik heb er eentje in de caravan, daar is hij wel prima voor, maar ik zou hem niet hoeven om dagelijks mee te koken.

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Wij hadden eerst altijd de dure Tefal en nu die van de action, ik vind die van de actio erg fijn! Beter 2x per jaar een nieuwe van de action à €7 p.s als 1 van Tefal à €40 :)

Ik vind ze super! Goede anti aanbaklaag en vaatwasbestendig en ze zijn ook nog zwaar ook!

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ja ook erg blij met mijn Action pan! :) Tefal pannen gingen vrij lang mee, maar voor die 7,- kan ik heel wat Action pannen kopen en tot nu toe (4 maanden in gebruik) ziet hij er nog top uit! Heeft zelfs even in de oven gestaan :) en bakt zelfs nu nog niet aan :p

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Als je gaat kamperen zou ik voor een campingpannenset kiezen.
    Ik heb zo'n setje van Tefal. Die kan je in elkaar stapelen, er zit een soort handvat bij die je aan alle pannen kan 'klikken' en een deksel wat je kan gebruiken voor afgieten.
    Ideaal! Ook makkelijk met inpakken, ze nemen heel weinig plek in beslag!
    Vooral als je gaat tentkamperen, dan kan je normaal formaat pannen vaak niet kwijt op een 2 pits gasstel en normale pannen zijn vaak te zwaar om af te gieten bij een afvoerputje (als je dat al hebt, vlak naast je tent.)
    http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/campingpannen/bo-camp-trekking-5/

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Ik heb ook enkele action pannen, die zwaardere kwaliteit zijn heel erg fijn! Het is zelfs mijn lievelingspan geworden. En voor kamperen zullen ze zeker goed doen, erg zonde om alleen voor het kamperen zoveel geld uit te geven. Ik zeg: DOEN! :)

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Heb action pannen voor thuis en op de camping. Hier gaan ze maanden mee. Voor die paar euro vind ik dat prima :)

11. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb een grote hapjespan als extra gekocht, omdat ik hem een keer nodig had... Zo'n anderhalf jaar geleden en hij is nog steeds prima en ik gebruik hem wekelijks! Ik heb verder ook tefal, maar ik denk dat ik ook maar eens een koekenpan ga proberen.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb zowel tefal als action en moet zeggen dat ik die van de action het meeste gebruik. Die met witte binnenzijde. Vind de pannen super :)

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Koekenpannen heb ik geen ervaring, maar de gewone pannen zijn al 6 jaar in gebruik en blijven mooi. Vaatwasser bestendig. Dus dan zijn ze voor de camping ook zeker geschikt.

14. lies276

lies276 Niet meer actief

Toevallig zei ik afgelopen zondag, tijdens het koken, tegen mijn man dat de koekenpan van de action zo mooi blijft!
    Hij wordt vrij intensief gebruikt en gaat altijd in de vaatwasser.
    Hier zijn we er dus heel tevreden over!

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Geen ervaring met Action pannen.

Ga je met de tent kamperen en alleen een gaspitje? Dan is het namelijk goed om te kijken naar een pan met een dunne bodem anders duurt het bakken heel lang!
    Vandaar dat er speciale kampeerpannetjes zijn.

16. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Wij hebben een hapjespan van de Action (3 jaar minstens), gebruiken we meerdere malen per week en gaat in de vaatwasser. Er koekt ook niets aan, de bodem blijft glad.

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Hier ook heel erg tevreden over onze koekenpan en hapjespan!

18. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Zo'n setje heb ik. Maar nu we met z'n vieren zijn, krijg ik daar niet genoeg eten in hoor. Jij wel?

19. Islah

Islah Niet meer actief

Koekenpan van action heb ik gehad (wel zo'n zware, niet die goedkopere) maar was niks. Hapjespan/kookpan met anti-aanbaklaag daarentegen wel, die heb ik nu een jaar en gebruik ik dagelijks, en is nog steeds goed!

20. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb trouwens ook tefal koekenpannen en ook die heb ik nu ongeveer een jaar, beginnen wel een beetje te slijten nu... Maar bakken ook nog niet aan ofzo.
    Ik gebruik nooit schuursponsjes en altijd houtel lepels in de pannen dus daar kan het niet aan liggen.

Share This Page