Pfft, ik ben ff boos. Nou ja, ff, het gebeurde gisteravond en ik ben nog steeds een beetje pissed. Mijn tante zit ook op msn. Ze had graag gewild dat ze een nichtje zou krijgen en daar hamert ze dan ook al heel mijn zwangerschap op. Nu is het dus een jongen. Ik hartstikke trots natuurlijk en in mijn msn staat dan ook: Een zoon!!! Krijg ik twee berichtjes van haar achter elkaar: - Ik wil een nichtje!!!! - Je krijgt toch een roze jurkje!! Ik was zo kwaad. Toevallig ben ik heel blij en trots op het feit dat er een kleine man in mijn buik groeit. Dit kon toch ook anders gezegd worden. Mijn reactie luidde dan ook: Jij hebt niks te willen! Ben er ff klaar mee nu.
Nouja zeg... Ik zou idd ook die reaktie hebben, jee waar slaat het op zeg.. Ze heeft idd niks te willen!
ik had gezegd....ik had liever een oom, maar ik moet het helaas ook met u doen....en dan met een smiley erachter....
Wat een maf mens alsof jij kunt bepalen wat het wordt. Nou sorry tante maar ze kan het echt niet zelf bepalen. Meid negeren dat mens daar wordt je niet vrolijk van. Piglet
Wat een muts! Mss een glaasje teveel op of zo... lekker laten gaan! Nu nóg groter in je msn zetten dat je een zoon krijgt!! In mooi blauw
@BeertjeY: Hahahahah. Je slaat de plank wel goed raak, want het is wel een beetje een raar mens. Misschien had ik inderdaad liever een oom gewild
Nou ja zeg. als ze zo graag een meisje in de familie wil dan maakt ze er zelf maar een haha.. zou precies zo'n opmerking van mijn schoonvader kunnen zijn, daar wordt ik af en toe ook gek van.. Kop op. xxx Kaatje
ja is toch zo? kom op zeg. gaat er toch om dat die kleine gezond is en niet wat het is :S ik snap die opmerkingen echt niet hoor.snapt ze zelf dan niet dat je iemand pijn kan doen met die opmerkingen
@ daphne, wat krijg je hier een leuke reacties op. en ik ben blij voor je dat het een jongen is. het belangrijkste is dat het gezond is en eigenlijk zou je om te treiteren als je dat roze jurkje krijgt hem dat gewoon eens aan moeten doen en dan met de tekst erop i'm a boy of zo. en dan die foto naar haar sturen. slaat toch ook nergens op, zij heeft niks te willen. maar zo ken ik er nog een. auke zijn stiefzusje was toen ze hoorde dat wij zwanger waren kei blij. dolenthousiast maar steeds dichter bij de uitgerekende datum vroeg ze steeds "ïs ie der nou nog niet uit" "ik heb al lang genoeg gewacht" ja dat is dan fijn voor jou, maar ik heb die kleine gedragen en die bepaalt wanneer die eruit komt." ten tweede ben ik ook heel nieuwsgierig en het misschien een beetje beu maar ja moet toch afwachten" en nu het fraaiste ze is 2 dagen na de geboorte op kraamvisite geweest en toen een tijd helemaal niks gehoord. toen is ze een 2 maanden terug (2 maanden dus na de geboorte) hun broer op komen halen die bij ons had geslapen. en nu 2 weken terug toen we met z'n allen bij zijn ouders waren. dus in al die tijd, 1 keer een spontaan bezoekje van haar en dan zeuren over dat ze lang genoeg had gewacht. kwats haha dus mensen zeuren wat af, ze moeten eerder blij zijn met wat ze hebben of krijgen!! liefs femke
uh....... wat een opmerking zeg. dat ze dat misschien graag wil nou dat is haar pakkie an maar dat ze dat zo zegt..... dat doe je toch niet
Nou lekkere reactie van je tante! Trek het je niet te veel aan, het is jou kindje en niet die van haar.
Wat kunnen mensen toch alleen maar aan hun zelf denken zeg. pfffffff Lekker genieten hoor van je zoon!
jah ik snap jou reactie ze hebben niks te willen mijn schoonouders hadden ook liever een jochie gehad daar hamerde ze ook al tijdens me zwangerschap op maar helaas voor hun een meisje maar wij zijn dolgelukkig met haar jij bent de gene die lekker geniet van je zoon hoor de rest kan de boom in