Nou ja zeg waar slaat dat op wat maakt het nu uit of het een jongen of meisje is als het kindje maar gezond op de wereld komt dat is toch veel belangrijker? Snap niet waar ze zich druk om maakt ppff Trek het je maar niet aan jullie krijgen gewoon een heerlijk ventje geniet van je zwangerschap
@ Mama van Noa: Nou, dat is ook fijn zeg. Inderdaad, jij moet het dragen en jij zit te wachten wanneer het komt. En dan ook nog zo weinig langskomen. Heel vaag hoor. @ Floor: hahahahaha, ja, dat is een goeie.
Echt belachelijk! Ik zou ook een portie pissig worden zeg! Wij hebben 2 weken geleden een echo gehad en wilden graag weten wat het werd maar helaas konden ze het niet zien dus zitten we in onzekerheid en de omgeving ook. Krijg ik ineens allemaal stomme opmerkingen zoals: Oh dan zal je het wel niet willen zeggen! Grrrr....
Ik vindt dit dus altijd het stomme van bijvoorbeeld msn. Voor hetzelfde geldt heeft ze het niet zo bedoeld al jij het opvat. Ik zou ook zo'n stomme opmerking kunnen geven maar dan zou ik het rechtstreeks zeggen zodat ze mijn gezicht kunnen zien. En als je een lachend gezicht ziet had je dit niet zo opgevat. Of wel dan?