Het word deze week mooi weer dus vind ik het heerlijk om met Chloé te gaan wandelen! Maar oh jee die parasol, ben je weer een hoekje om heeft ze weer de felle zon in haar gezichtje Hoe deden jullie dat, kan je ergens wel een fatsoenlijke parasol kopen? Een zonnebrilletje heb ik wel maar is nog te groot en dat werkt niet echt
Na elke bocht de parasol bijstellen. Zonnebril is je kindje veel te klein voor, ze moeten met deze leeftijd (eigenlijk) helemaal uit de zon blijven.
Ik gebruikte eigenlijk altijd een hydrofiele luier als zonnescherm, want die parasol kreeg je gewoon niet goed afgesteld!
Ik deed ook een hydrofiel doek als zonnescherm, maakte hem vast aan de kap en dan zo naar beneden om de randen van de bak. Enige nadeel is dat je dr dan niet kan zien Maar mijn dochter lag toch altijd te tukken tijdens het wandelen
o, die pararol... vreselijk ding. Alleen handig als je ergens stilstaat (op strand of terras ofzo). Ik gebruikte ook een hydrofiel luier. Even vastzetten met wasknijpers en stukken effectiever en goedkoper dan zo'n rottige parasol...
ik zie je berichtje en het 1e wat ik denk is....dat zeg ik nou ook altijd helaas nog geen ideale oplossing gevonden ik zet hem alleen zo laag mogelijk vast dat geeft in mijn geval het meest schaduw tijdens het wandelen
haha ik dacht ook al dat ik de enige was die altijd ruzie met dat ding had. Ik neem altijd een lakentje mee, groot genoeg en mijn dochter vind het prima, ligt er lekker onder te spelen.
Geloof dat ik dat dan ook maar ga doen, maar dan kunnen ze niet meer leuk om zich heen kijken, vonden jullie kinderen dat niet erg? Chloé vind alles zo intressant wat ze onderweg allemaal ziet
Ehm gekke vraag dan hoor maar als het straks 30 graden is en je "sluit haar op" achter zo'n hydrofielluier, dan word het toch bloedheet in de wagen? Komt trouwens bij dat Eva alles wil zien en heel boos word als ik zo'n ding er voor hang Dus ik kloot maar wat aan met die parasol
Dat ding zit of te hoog, of scheef, of zakt compleet aan de grond! Wat een ondingen! Hydro is inderdaad de beste oplossing!
Nou volgens mij heeft iedereen hetzelfde probleem hihi en volgens mij geen oplossing Tja dan gaan we maar gewoon verder met ruzie maken met de parasol
haha was al bang dat ik de enige was die altijd ruzie heeft dat kreng haha.. hydrofieldoek werkt hier niet, hij wordt boos, want hij kan zo weinig zien dan dus nu loop ik altijd te klooien om die parasol weer goed te krijgen..
ooh vreselijk ding was dat. Dacht hee handig een parasol vorig jaar, maar nee hoor. Dan hang je hem in de goede positie, kom je bij de eerste bocht heeft ze weer de zon in haar geaicht. je blijft bijdraaien. Hier hadden we geen andere oplossing, zoveel mogelijk uit de zon en de kap van de kinderwagen kon ook mooi zo dat ze geen zon in haar gezicht kreeg.
Een grote paraplu meenemen en boven je hoofd houden. Ziet er hier misschien apart uit maar in Spanje deden we niet anders en zag je ook bijna niet anders.