Wie is er al eens in Muzieum Nijmegen geweest? Zou dit graag eens willen bezoeken in de vakantie met het gezin. We zitten in de omgeving op de camping volgende week... Benieuwd naar jullie ervaring...
Jaaaa!! Ik ben er met oud-collegas geweest. Hebben een proeverij gedaan en de stadswandeling. Museum zelf is ook interessant. Ik vind het een aanrader.
Wij zijn vorige week geweest! Echt een super ervaring, heel interessant en de kinderen vonden het ook echt heel leuk. In het begin een beetje eng maar ze kwamen al snel los (letterlijk en figuurlijk )
Is dus ook erg geschikt voor jongere kinderen? ( 10 en 7 jr ) dat is waar ik t meest over twijfel. Ziet er zo leuk - en weer eens wat anders uit -
Voor mijn jongste was het net goed, eerder durfde ik nog niet met haar. Ze is best gevoelig en ik zag al voor me dat ze niet meer wilde. Maar na het heel even spannend vinden deed ze daarna alles op haar eigen houtje.
Is zeker een aanrader. Of het met een kind van 7 gaat weet ik niet, dat staat vast op de website. Je brengt me in ieder geval op een idee voor komende week
Adviesleeftijd is v.a 8 jaar dacht ik gelezen te hebben. Of kinderen jonger dan 8 wel/niet mogen deelnemen weet ik dan niet. Misschien moet ik dan gewoon ff bellen om het te vragen.