Wij zijn nu op vakantie bij de Dordogne en zitten eraan te denken om op de terugweg een dagje naar Parijs te gaan. Weet iemand toevallig een goeie camping daar in de buurt? Het liefst met zwembad zodat we bij mooi weer nog even een duik kunnen nemen.
Wij zaten ook te kijken voor parijs nog een paar dagen en deze camping had mijn voorkeur : Camping Iris Parc Le Chene Gris Of het echt wat is dat weet ik niet. Had m ook aan vrienden laten zien en die gaan volgende week heen dus dan weet ik meer Vorig jaar zaten we op een primitieve camping. Goedkoop maar goed genoeg. Inimini zwembadje, brood op bestelling en pleerol onder de arm maar binnen half uur in disney en uurtje in hartje parijs (ov)
Huttopia Versailles. 20 min met de RER en je staat in het centrum. En Versailles is ook prachtig om te bekijken natuurlijk.
Vond ik ook zeer interessant maar omdat t nog een uur rijden was naar Disney voor camping meer rechts van Parijs gekozen. Onze voorkeur was Disney ipv centrum parijs vandaar dichterbij Disney. Maar vorig jaar zaten we super centraal! Echt top
Wij zijn een keer naar Le chene gris geweest. Was op zich prima. Kids hebben zich in het zwembad vermaakt. Maar wij waren vooral in disney