Weet iemand hoe het zit in Rotterdam qua P+R terreinen? Moet ik dan perse in het bezit zijn van een ov chip kaart? En watvoor kaart precies? Goedkoopste wat ik nu kan vinden is een kaart + saldo van 21 pp (en dan zouden we er dus 3 aan moeten schaffen..) Iemand tips of andere ideeën om 48uur daar te parkeren zonder een fortuintje kwijt te zijn?
Waar moet je precies zijn? Volgens mij is het zo dat als je vervolgens met het OV reist je een gereduceerd tarief betaald.
Ik weet niet hoe het in Rotterdam is, maar in Amsterdam kun je alleen voor goedkoop tarief parkeren als je ook met het ov reist. Een dame voor mij wilde betalen en kwam uit op 24 euro (in plaats van 8 euro). Dus zij ging verhaal halen. Bleek dat ze dus geen gebruik had gemaakt van het openbaar vervoer en daarom moest ze de volle mep betalen. Ik gok dat dat in Rotterdam ook zo is.
Moet in het centrum zijn, gereduceerd tarief is alleen als je met ov reist staat inderdaad op de site Maar wij hebben dus geen ov chipkaart zou die daarvoor moeten aanschaffen denk ik
Volgens mij kan je toch van die "wegwerpkaarten" kopen met een saldo van 7,50?. En als je parkeert bij Slinge Rotterdam, reis je goedkoop naar het centrum en parkeerkosten zijn 2 als je de ov kaart laat scannen.
misschien is dit iets voor je?! zou ik wel even bellen als ik jou was of het ook voor 48 uur kan.. https://parkereninlijnbaan.nl/?gclid=COHI2uuvh9ECFQXnGwod4sACeg je kan daar al parkeren vanaf 10,00 per 24 uur..
Op Meijersplein kan je gratis parkeren (nog wel). Vanaf daar is het vier of vijf haltes met de metro naar het centrum. Afhankelijk waar je moet zijn. Op je ov chipkaart hoeft geen 20,- op te staan hoor. Minimaal 4,-.
het ligt eraan met welk vervoersmiddel je reist, met de trein is het idd 20,- maar met de bus 4,- (voor beiden enkele reis) met de metro durf ik niet te zeggen..
niet helemaal. als er nog 20 cent op staat, gaat er bij het inchecken altijd 4 euro af. dit word later weer aangevuld als je minder verbruikt zeg maar. dus als je inchecked staat er dan -3.80 en als je maar 1 euro reist (gaat per km) dan sta je als je uitchecked -0.80 en kun je niet meer reizen. nadeel is als je vergeet uit te checken dat er dus sowieso 4 euro af gaat...