Mijn vrouw en mijn zusje hebben ruzie!

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraeningrid, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pffff....
    Ik moet het ff kwijt want ik weet ff niet meer wat ik er nou mee moet.
    Gisteren was er een buurtrommelmarkt in de straat van mijn zusje.

    Wij gingen ook even kijken, gewoon gezellig. Als we daar staan, bij de kraam van mijn zusje zegt zij in ene, daar bij die kraam hebben ze allemaal leuke jongenskleding.
    Wij hebben de familie verteld wat we krijgen, maar voor de rest nog niet.
    Dus Sandra werd een beetje boos op mijn zus dat ze dat zo zei. Het was een ongelukje, ze zei het niet expres maar daarna zegt ze; ach ze weten het hier toch allemaal al, maar een andere buurvrouw, die het nog niet wist, zat meteen te kijken naar mij.
    Waarop sandra boos wegliep. en dan vooral vanwege de reactie van; ach ze weten het toch allemaal al.
    Ik vond de reactie van sandra een beetje overtrokken en was op dat moment ook niet van plan om er achteraan te gaan. Even later roept sandra mij en ik loop naar haar toe; Ze begint tegen mij dat ze het graag zelf zou willen vertellen tegen degene die zij het wil vertellen en dat ze mijn zusje daar niet bij nodig heeft, wat natuurlijk waar is. Maar aangezien ik de reactie een beetje overdreven vond, zeg ik dat het mij niets uitmaakt of de buurvrouw van mijn zusje, met wie ik helemaal niets heb het nou weet ja of nee. Daar word sandra weer heel boos op en loopt weg, ik loop naar de achtertuin van mijn zusje omdat ik geen zin heb om in het openbaar te huilen.
    Even later komt Sandra daar ook heen en we praten het een beetje uit. Zij wil meteen weggaan maar ik wil dat ze het ook eerst met mijn zusje uitpraat. Dus ik roep mijn zusje erbij.
    Al met al is het nu niet uitgepraat want er kwamen wat verwijten over en weer, m'n zusje haalde wat oude koeien uit de sloot waar ze nog nooit eerder wat over gezegd had en waar sandra zich ook niet op kon verweren omdat het allemaal vage dingen waren. Mijn zusje is boos weggelopen en wij zijn uiteindelijk naar huis gegaan.....

    Nu is Sandra heel erg boos over dat mijn zusje niet eerlijk is, omdat ze het in ene over andere dingen ging hebben ipv waar het op dat moment over ging en heeft zoiets van, die hoef ik voorlopig niet in huis te hebben, en over 3,5 weken moet ik bevallen....Sandra hoopt nu dat het het ziekenhuis word want dan hoeft mijn zusje niet bij ons naar binnen..... en kan ze weglopen als zij er is.

    Ik sta er nu dus middenin en weet echt niet wat ik nu moet doen.
    Ze kunnen alletwee vreselijk koppig zijn en ik ben bang dat als ik ze weer met elkaar laat praten dat het nog verder uit de hand zal lopen....
     
  2. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    pfff wat een rot situatie en dat zo vlak voor je bevalling.
    Ik hoop voor je dat ze het nog voor de bevalling bij kunnen leggen.
     
  3. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje..Hoop ook dat ze het nog voor de bevalling kunnen uitpraten.. is ook voor jou beter omdat je je dan niet druk hoeft te maken over die ruzie van hen.

    ff offtopic.. waar was die buurtmarkt?
     

Deel Deze Pagina