zo herkenbaar...........pffffffffff. ik heb zelf 2 zoontjes, en hoop niet een zelfde soort schoonmoeder te worden de mijne luistert gewoon niet, of stelt 3x dezelfde vraag....en dan na 1 week boos worden omdat ik iets niet verteld schijn te hebben, wat ik natuurlijk wel heb verteld, maar omdat ze niet luistert.... 2 jaar geleden 2 maanden ruzie gehad. Houdt ik helemala niet van. Sinds t weer 'goed' is heb ik bewust afstand genomen, dus me niet meer druk maken om wat ze zegt / doet / denkt. haar probleem, haar shit. dus: ene oor in, andere oor uit. ook een goede is: o, buurvrouw staat voor de deur. Moet nu echt ophangen hoor. Doeg!
Tja je krijgt ze erbij he die schoonloeders... Waar mijn haren van overeind gaan staan is als ze zegt over mijn zoon: Onze jongen! Mens er is niks van jou bij... Nu gaan ze dus ook 1 dag oppassen op hem en hou m'n hart nu al vast, aangezien ze totaal niet achter mijn soort van opvoeding staan. Maar heb ze al even heel duidelijk gemaakt dat als ik merk dat ze zich niet aan mijn manier houden en ik met een lastig kind zit omdat ze het gewoon niet laten slapen dan het hele feest dan meteen voorbij is. Ze woont ook heel erg dichtbij..jammer genoeg. Vaak zie ik haar al weer aankomen en dan maak ik snel dat ik uit beeld ben zodat ze me niet ziet anders blijft ze weer de halve middag hangen en dat als het kan 7 dagen per week...nee bedankt.