bruidswinkel frustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 27 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    ik heb een trouwjurk.. hij koste mij €3000,- en €300,- maak kosten..
    ik was namelijk zwanger en hij moest vermaakt worden.. oke niks aan te doen.. we doen het maar.. ze heeft toen alleen mijn lengte gedaan ivb afvallen..
    nu was ik er van de week voor een passessie en moest hij ingenomen worden.. oke prima toch.. nu kost mijn dat weer €120,- dus €420,- maak kosten:$ best veel maar oke.. de jurk en de maakkosten van 300 had ik al betaald.. dus 3300,- aan haar.. mijn schoenen en lingerie koop ik ook nog bij haar schoenen €130,- lingerie €100 dus nog €230,-

Maar nu heb ik deze maande de bruiloft betaald.. de eigen risico van zorg 2x (600 euro:$) maar goed dat moest toch en puntje bij paaltje ging onze auto stuk (lpg pomp en onze vaatwassen en hadden we net een wasmachine besteld) dus ja hele boel geld nou goed niks aan te doen.. buiten onze eet geld zijn we even blut hahaha tot natuurlijk weer de salaris binnen komt :) maar nu wilt mevrouw van de winkel persen NU de €120,- hebben oke logisch dat je dat moet betalen maar ik zeg van ik kom 24 maart weer bij je dus betaal ik meteen de €120,- en de schoenen en lingerie.. is dus 350 wat ik meteen betaal... maar nee ze wilt het persen nu hebben eerder gaat ze hem niet vermaken en dan weet ze niet of hij wel voor mijn bruiloft af is :( want zij moet dr personeel betalen :( terwijl ze zei dat alleen zei aan mn jurk werkt... ik heb al zoveel betaald ik betaal altijd meteen en ik moet het toch nog een x passen...
    ik heb de situatie nu uitgelegd.. zegt ze " er komt toch genoeg geld binnen " dus omdat ik een jurk van 3600 totaal koop ben ik meten stinkend rijk ofzo:$ wij hebben heel netjes voor onze bruiloft gespaard hoor.. nu kwamen er wat extra dingen en eind van de maand maart hebben we weer genoeg.. maar nee nu wil ze het eerder gaat ze het niet maken.. \ppfff stress erom zometeen heb ik geen jurk zonder jurk ga ik niet trouwen.. op zijn vroegst zou ik het de 15de kunnen betalen...:x

dat was ff klagen.. maar ik vind wel dat we wel genoeg aan haar betaald hebben.. en dat ze nu wel moet weten dat ik het toch wel betaal.. ik bedoel ik heb al zozo veel betaald dan ga ik die 120 ook echt wel betalen hoor...
    ppffff

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tja...zakenwereld...ik geef haar geen ongelijk.
    Jij bent wellicht op je woord te vertrouwen een ander niet. En daar gaat zij vanuit. Als jij uiteindelijk toch niet betaalt zit zij met een onverkoopbare jurk die op jouw maat is gemaakt....

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Klinkt niet erg klantvriendelijk...
    Mijn trouwjurk heb ik toen flink afgeprijsd gekocht en ik heb niets aan vermaakkosten betaald, terwijl het halve rugpand vermaakt moest worden;)
    Hopelijk is het snel de 15e en kan je betalen, komt vast goed met je jurk! Een bruidswinkel wil toch ook een tevreden klant.

Nb maandags voor mijn bruiloft was de jurk nog niet goed vermaakt, op donderdag was hij klaar en op vrijdag ging ik trouwen.

4. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Balen, maar ik snap haar ook wel. En als jij al aangeeft dat je geen geld hebt gaat zij hem misschien extra knijpen. Die ziet zichzelf misschien al met een onverkoopbare jurk zitten straks.
    Kan je van niemand wat geld lenen? Zo'n groot bedrag is het ook niet.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik mocht mijn trouwjurk in 4 x betalen hij was 1200 euro ik mocht er ook 4 maanden over doen ( heb ik niet gedaan in 2 x gedaan )
    maar die waren klantvriendelijk :) ik zou eggen haal die jurk en laat hem ergens anders vermaken .. de vermaak kosten zaten er bij mij namelijk ingerekend

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik snap dat ze haar geld wil, maar die opmerking over wat er binnen komt vind ik erg raar..

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak

Zou ik ook doen!

8. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    de jurk is al betaald he.. dus gaat om het laatste beetje.. geloof me ik laat mijn jurk echt niet hangen voor 120,-

9. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik vind het ook raar dat je twee keer vermaakkosten moet betalen terwijl volgens mij al duidelijk was dat je hem na de eerste keer vermaken nog niet goed zou hebben voor de bruiloft. Lijkt me redelijk dat de tweede herstelling bij de eerste 300 inbegrepen zit. Tis niet goedkoop. Ik was net onder de 100 kwijt voor het vermaken, en dat was echt vakwerk.

10. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere

hoezo onverkooopbare jurk.. iedereen begrijpt toch dat als je al 3300,- betaal heb dat de 120 ook echt wel komt? of ben ik nu gek:(

11. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere

ja dat zegt zei dus ook.. omdat het een heel karwei is om mijn jurk te vermaken is het zo duur... ja ik vind het ook wel duur hoor omdat ik al 300,- betaald heb maar goed ze moet ook begrijpen dat ik echt mijn jurk niet laat hangen voor 120,- toch

12. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Natuurlijk kom je halen, is ook echt kinderachtig dat ze nu zo moeilijk doet. Al zou je m laten hangen; heeft ze 3300 en een mooie jurk die ze nogmaals kan proberen te verkopen. Maar natuurlijk doe je dat niet.
    Heb je de rest daar al uitgezocht? Anders zou ik misschien die spullen ergens anders zoeken en dat ook maar zeggen dan, lijkt me dat ze een goede klant aan je heeft, dat wil ze misschien ook niet riskeren...

13. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vind het behoorlijk onklantvriendelijk, helemaal als je al ruim 3000 euro betaalt hebt :$

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Je moet eens weten wat voor smoesjes mensen gebruiken en later hun geld terug willen. Er zijn zoveel oplichters tegenwoordig... Mijn verkoopster heeft er zelf ook mee te maken gehad. Haar bedrijf heeft het dan ook niet gered.
    Ik vind het ook niet netjes, zeker niet na het bedrag wat je al hebt betaald. Wat is dan inderdaad nog 120 euro?
    Je moet maar zo denken; zulke zaken zijn niet voor niets succesvol, dat zijn pure zakenmensen.

15. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik vind het zeer klant onvriendelijk. Zou ook niet meer de lingerie en schoenen bij haar halen.

16. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Wat een k.u.t. bedrijf! Zou zeer slechte mond op mond reclame verspreiden.
    Echt waardeloos. Welke bruidzaak is het? Dan weet ik dat ik daar mijn vrienden niet heen moet sturen

17. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Inderdaad dat zou ik ook niet meer hoeven

18. penseel

penseel Niet meer actief

Jurk is toch al van jou toch?

Zou met spoed op zoek gaan naar een coupeuse. Die goedkoper werkt en wel tot de 15 zou kunnen wachten.

Als je al veel betaald hebt en die 120 euro is een struikelblok? Dan vind ik het zeer on klantvriendelijk. Heb je iets wat je in onderpand kan geven. Gouden ringen of wat van die waarde?

Ik weet ik denk in gekke oplossingen.
    Of met spoed bij iemand 120 euro lenen. ?? Dat zou ik denk doen om zeker er van te zijn dat ik een trouwjurk zou hebben.

19. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Gaat het wel goed met die zaak? Ik wil je niet bang maken, maar hier in de buurt was er ooit een bruidsmodezaak die ineens failliet was. Compleet onverwacht, want al jarenlang zeer populair. Mijn vriendin had gelukkig net een week voor de sluiting haar jurk opgehaald. Anders had ze naar haar jurk plus geld kunnen fluiten.

Als iemand zo moeilijk doet over 120 euro gaan bij mij dan ook de alarmbellen rinkelen.

20. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Die gedachten kwamen ook bij mij op na de openingspost. Wat stom dat je €450,- vermaakkosten moet betalen, dat is echt veel? :$

Deel Deze Pagina