Uuh nee hier al dagen zonnige weer. Meeste regen is hier vannacht gevallen. Komen zo wel weer nieuwe buien aan zag ik.
Ja het was wel slecht weer, maar vooral vannacht, om 23:30 lag ik al in bed. Heb er dan geen last van . Gister overdag was het heerlijk! Wel veel wind. Nu is het heerlijk stralend weer, wel een beetje wind, maar daar valt prima tegenin te fietsen hoor! Het gaat straks waarschijnlijk wel regenen, maar tegen de tijd dat ik weer naar huis ga is het als het goed is droog
Vandaag zou het toch ook zulk slecht weer zijn? Gisteren een heerlijke dag gehad, vandaag ook zowat alleen maar zon tot nu toe. Al is de wind wel wat steviger dan normaal, maar geen storm.
Vannacht echt noodweer dat ik dacht dat de ramen eruit zouden waaien of minstens de schutting op de grond zou liggen! Wind, regen, hagel... En nu dit haha ik teken ervoor s nachts noodweer overdag lekker lente ...
Ja ik ben met Tim maar de pandadroom ingedoken nu. Ik ging met stralend weer naar de Efteling en nu een flinke hagelbui. Maar goed, ik zit lekker droog met een bakkie koffie en Tim speelt haha.