hoi a.s maandag wordt ik geopereerd aan mijn navelbreuk. ik heb hier zo last van. 3 weken geleden heb ik ook al 2 uur op eerste hulp gezeten,omdat nightcare de navelbreuk niet terug kon duwen. als ik hem terug moet duwen,val ik bijna flauw van de pijn,en raak in paniek. ik ben blij dat het nu verholpen wordt,maar ben wel bang voor de ingreep. wie heeft ook een navelbreukoperatie gehad?
hoi ik was effe t topic vergeten. morgen is t zo ver,en ik ben bang om niet meer wakker te worden door de nacose,teveel enge films gekeken. ik moet me om 7.00 melden en om 7.30 wordt ik geopereerd. na hoeveel tijd mag je baby weer optillen? maar er zitten ook voordelen aan. geen pijn meer,en vanavond rook ik mijn laatse sigaret. ik ben 1 maand naar de bevalling weer begonnen en nu ga ik stoppen,ik wil t niet meer ik verziek mijn longen met die troep. ik kan t en ik wil t. bedankt iedereen voor jullie reacties. groetjes
ik ben begin maart geopereerd aan de dubbele navelbreuk... oftewel.. een normale navelbreuk en scheur in buikwand... de operatie is mij op zich reuze mee gevallen... alleen mocht de eerste weken niet tillen.. mij is vooraf al geadviseerd om te zorgen dat er iemand in huis was om mij te helpen met huishouden en kleine... 1 a 2 weken lang.. en eerste 2 dagen kleine evt uit logeren te doen ( dit had meer te maken met het feit dat ik slecht reageer op narcose + morfine, ) na kleine 2 weken voelde ik me weer zo fit als een hoentje en daardoor helaas al te snel gaan doen en nog geen 4 weken na operatie was ik aan het werk ( verpleeghuis en dit was voor min. 6 weken afgeraden.. ligt ook aan je baan en werkzaamheden) helaas kon ik maand later terug komen en tot vorige week alweer aantal bezoekjes zhuis gehad.. ze waren bang dat breuk terug was ivm terugkerende klachten en uitwendig weer een bult, maar dit bleek niet het geval te zijn.. ivm korte en slechte herstel is mijn "binnenwond" rafelig en is er een irritatie van hechtingen ontstaan... misschien geen leuk verhaal maar echt neem je rust en tijd en zo min mogelijk tillen voor min. 2 weken!! succes morgen!!!
Niet gehad, sterkte. Wat je nu moet doorstaan lijkt me erger als de ingreep en de voorzichtigheid erna.
ja dat klopt,heb vaak zo pijn,als ik het niet kan terug duwen. duw t rond de 50 keer per dag terug. ik wil ook graag een gezondere moeder zijn voor mijn kindjes. dus ik ga vanavond om 9 uur mijn laatste sigaret roken en gooi de over gebleven cola fles ook weg drink bijna meer dan een liter van die rotzooi. mijn zoontje van bijna 8 zei tegen mij vandaag ik hou je in de gaten dat jij niet meer rookt. als ik buiten rook ga ik altijd uit zijn buurt roken,waarom moet dat mama vraagt hij dan,ik zeg dan t is gevaarlijk en je kunt er kanker van krijgen. ja waarom rook je t dan,ja mama is een beetje dom maarik ga echt stoppen. ik denk altijd dat roken helpt tegen stress,maar dat is echt niet zo. ben al vaker gestopt een keer 3 jaar en 1 keer 10 maanden. en nu voor altijd bedankt meiden voor jullie lieve reacties