Mij lijkt dit leuk maar heb geen ervaring en zou dit wel willen doen als mensen het leuk vinden en als er ervaren mensen bij zitten lijkt me dit heel leuk
Een notebook op A5 formaat, iedere 2 weken krijg je het notebook van een andere deelnemer van je groep. Leef je uit op creatief gebied, teken, schilder, knip en plak, maak collages, schrijf etc etc en maak op deze manier jouw unieke bijdrage in de boekjes van de andere deelnemers. Aan het eind krijg je je eigen, zeer goed gevulde boekje weer terug.. en hoe!
Ik heb het wel eens gedaan via postcrossing forum met mensen uit buitenland. Maar dan met vragen zeg maar. Dus schreef iedereen 30 vragen op en dan moest iedereen die beantwoorden. Dat vond ik leuk en dan daarbij maak je natuurlijk een beetje leuk en creatief e.d. Want ben verder zelf niet zo handig en creatief met die dingen. Dus zoiets vond ik dan erg leuk. Dus als er zoiets komt met vragen dan vind ik het wel leuk om mee te doen.
ja ik doe het ook op het moment. Een ronde over jeugdherinneringen en een ronde algemeen. Blijft leuk
Zelf oprichten denk ik he. Ook geen idee haha daarom ook dit oproepje in de hoop mensen te vinden die mee willen doen en mensen die ervaring hebben
Dan doe je zelf een oproep en dan wacht je tot er genoeg mensen hebben gereageert. Kan zomaar klaar zijn hoor, soms gaat dat heel snel