Kunnen jullie het je nog herinneren? Deze lekkere repen View attachment 346434 Of deze lekkere snoepjes View attachment 346437 Sommige dingen vind je soms nog in het buitenland. Wat zijn nu de dingen die je vroeger regelmatig at, en wat nu niet meer te koop is?
Oh ja lekker!!!!Ken je deze nog van BonBon die snoepjes met vieze namen: de mierezeikers en iets van meeuwenflatsen of vieze luiers. Of de ajakkes-bal, waarvan je tong blauw werd. Zal waarschijnlijk nog wel bestaan.
Mmm de echte druivesuiker van vroeger, die grote brokken weet je wel. Of tv-pastilles, die van nu smaken vreselijk, heb meerdere winkels geprobeerd maar jakkes, vind ze echt niet lekker meer. Heb even gegoogled, misschien zijn degenen van deze site wel lekker : Snoep van toen | snoepvantoen
Jaaa lila pause, die aten wij vroeger op de manege altijd Ook zo lekker: van dat 'zelfmaaksnoep' van Red Band...Hoefde je alleen maar water bij te doen. Ontzettend chemisch ongetwijfeld maar wij vonden het geweldig.
Jawbreakers haha toevallig had mijn broer ze laatst moest lachen deed me meteen aan vroeger denken. Koetjes repen verkopen ze nog maar voor mij ook echt iets van vroeger
Hihi....dit hadden wij allemaal niet (gewoon een pond drop)... Iets wat ik wel erg lekker vind uit een grijs (Frans) verleden: CARAMBAR! Nog steeds te krijgen mmmmmh
jammie lila pause en dan vooral die met aardbei. vind stroopsoldaatjes ook altijd nog zo lekker die vind je ook niet meer overal. caramac ook zo lekker maar dat is er nog.
Bij de jumbo heb je ijsjes, geloof eigen merk en die smaken naar de witte lila pause! Goddelijk! Vroeger aten we heel vaak boterboontjes maar ik zie die nu nergens meer liggen. Pas uit blik gegeten maar dat was niet lekker.
dummys liggen nog steeds in de supermarkt!!! bij de c1000 tenminste wel, ze zijn nog steeds zoooooo lekker firebals!! ja lekkerrrrrr
Hahaaa ja Langejan!! Die kreeg ik vroeger als ik uit school kwam. Ik vind de likschelpen echt een leuk snoepje van vroeger, al is ie er nog steeds wel. Het doet me altijd denken aan al die keren dat we naar het zwembad gingen, twee gulden meekregen en daarvoor snoep kochten. Deze én de zure matten zaten er al-tijd bij!
wat ben jij erg zeg die milka repen waren zo lekker krijg er spontaan zin wij haalden vroeger bij de bakker altijd jodenvet )zo werd dat hier genoemd) en dat was me toch lekker helaas is het nergens meer te vinden
Van die dropstengels met rood eromheen gevlochten, wat ik altijd eerst een uur eraf aan het peuteren was. Geen idee hoe het heet............
en heksenballen /drakeneieren kwamen geloof ik net voor de fireballen uit ook zo lekker en die schelpjes ook ja echt iets van vroeger van die ufo's waren ook altijd lekker en wij haalden vroeger bij de supermarkt van dat poeder daar kon je limonade van maken of lekker met een gesuikerde lollie indippen als de suiker eraf was
Oh en ik kan geen plaatje vinden, heel frustrerend, maar wie kent Splash nog?! Zo'n spuitbus vol mierzoete vloeistof waarmee je zelf een milkshake kon maken.