welk park (centerparcs)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ntje, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welk park is het leukste

1. huttenheugte

2. Parc Sandur

3. Kempervennen

4. Port Zelande

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    welk van deze parken is het leukste/mooiste?

wij zullen met 6 volwassenen 3 honden en 2 kinderen (van bijna 1 en van 2 jaar) en een tiener van 16 (cognitief een jaar of 6)

ik zal een poll bijvoegen.

2. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik heb met de parken die jij noemt geen ervaring. Wij hebben onze eigen top 3:
    Erperheide, heijderbos, meerdal.
    Port zeelande is bij ons in de buurt. Veel watersport mogelijkheden. En naar grevelingenstrand bijv.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wij zijn in de kempervennen geweest en dat is goed bevallen. Leuke kinderboerderij, speeltuin en verschillende kinderbadjes.
    De andere zijn we niet geweest dus vergelijken kan ik niet.

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij zijn in de Kempervennen geweest was erg leuk. Nu gaan we voor het eerst naar parc sandur onze kleine is dan 11 maanden heb me laten vertellen dat het erg leuk moet zijn. Alleen zwembad is niet echt bijzonder.

5. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn nu 2 keer in de Huttenheugte geweest en 2 keer in het Meerdal, de Huttenheugte heeft onze persoonlijke voorkeur.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Sandur is echt wel een heel ander park dan de rest! Grote, mooie, vrijstaande huisjes, maar geen Market Dome zoals de andere CP en een gewoon gemeentezwembad erbij. Wel gezellig centrum, een normale supermarkt en ook wel wat van de CP activiteiten, maar kijke dus goed wats je wilt. Port Zelande is leuk vanwege her strand, beetje Mediterraanse sfeer maar erg kaal en open.
    Huttenheugte en Kempervennen zijn echte CP parken met alle voorzieningen. Voor je kidneren is de Huttenheugte misschien leuk, vanwege het feit dat Plopsa Indoor er pal naast ligt. Je kan meedragen kaartjes meebestellen voor de prijs van 1 dag.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind Heiderbos en Kempervennen het leukst.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    wij hebben alleen maar keuze uit deze parken in de periode die wij willen gaan (nog ver weg in november), we willen nl via het ouders van nu aanbod gaan boeken.

zo te zien is de huttenheugte vooralsnog het leukste.

meer mensen ervaringen met deze parken?

we vinden een leuk/mooi zwembad wel belangrijk en voor mijn zusje is het kinderentertainment ook wel belangrijk dat die mensen een beetje enthousiast zijn (orry en friends oid)

ook een mooie dome ed zou wel leuk zijn.

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Absoluut Port Zelande! Daarna Hochsauerland, maar die staat er niet tussen.

Deel Deze Pagina