We willen zondag as naar de Efteling. Nou zijn onze meiden nog te klein voor de grote achtbaan etc. Maar wij vinden dat wel erg leuk Opa en oma gaan mee dus kunnen evt. Bij de meiden blijven. Nou zagen we op de site dat er events zijn waardoor het drukker kan zijn. Echter is dit 1 vd weinig weekenden dat we zouden kunnen gaan. iemand ervaring betreft drukte tijdens events? De site geeft aan gezellige bedrijvigheid Alvast bedankt!
Wij hebben een abonnement op de Efteling, dus we mogen aankomend weekend niet naar de Efteling . Maar ik weet uit ervaring dat het tijdens evenementen écht druk is! En, na dit weekend begint het nieuwe seizoen en is de Efteling weer open van 10.00 tot 18.00 uur (i.p.v. 11.00 uur). Ook Raveleijn is dan weer open (theatershow). Als je een ander weekend kunt kiezen, zou ik dat doen. Zo niet, dan zal het nog wel loslopen... Als je niet voor de attracties gaat, kun je nog een hele leuke dag hebben! Bijvoorbeeld extra lang door het Sprookjesbos slenteren . Alvast veel plezier!
Als er al staat dat er events zijn ed, dan zou ik echt een ander weekend zoeken. Zeker als je in attracties wilt waarbij andere mensen moeten wachten tot jullie eruit zijn. Dan kan je op drukke dagen namelijk zomaar een uur tot anderhalf uur in de rij staan.
Idd! Ik ben vorig jaar geweest op de drukste dag van het jaar bleek achteraf, niet aan te raden! Voor de kinderen niks aan. We waren met nog een gezin met wat grotere kinderen die graag in de achtbaan wilden etc, ze stonden meer in de rij dan wat anders. En ook gewoon in het park was het veeel te druk, geen 'gezellige bedrijvigheid' maar gewoon in een meute over de paden schuifelen... We zijn er ook eens geweest op een beetje een miezerige dag en dat was veeeel leuker, zo lekker rustig!!
Ik zou al niet in het weekend gaan, laat staan als ze aangeven dat er een evenement is! Doordeweeks, buiten schoolvakanties om.. Dan is het er gezellig druk
Wij zijn vorig jaar per ongeluk in de efteling terecht gekomen op de TROS dag. Nooooooooooooooit meer. de rijen waren echt vreselijk
Ik zou aanraden om een keer door de weeks te gaan,wanneer de kinderen bijv. studiedag hebben. Wij hebben dit vorig voor het eerst gedaan (voorheen gingen wij altijd in de zomerdagen,wanneer half nederland vrij was ) en wat een opluchting was dat. Geen uren lange rijen,lekker door kunnen lopen. Dit jaar gaan wij het weer zo doen (woensdag 23 maart) en zie er nu ook echt weer helemaal na uit.
3 jaar geleden in een vakantie geweest. Dacht leuk zo lang geleden dat we er zijn geweest. Nou 3 attracties gehad en eerst 1.5 uur in de file om er uberhoud te komen Dus mijn tip niet met evenementen en vakanties.
Wij zijn een keer een weekend geweest 2 jaar geleden tijdens de tros-dagen. Het was echt té druk. We hebben vooral veel het anton pieck plein bekeken toen en het sprookjesbos en gepicknickt. Maar enigszins zonde van het weekendje was het wel. Omdat we op maandag i.v.m. werk weer terug gingen dus we daarnaast alleen de vrijdag maar hadden.
Ik zou als ik jullie was niet gaan, het is de ledendag van de Rabobank, kaartje waren echt super goedkoop we gaan daarmee. dan vind ik het niet erg als het druk is omdat niet zo duur was maar om nu te gaan en volle pond te betalen zou ik niet doen.
Niet in het weekend naar de Efteling vind ik wel heel overdreven hoor In maart hoef je in het weekend echt niet bang te zijn voor eindeloos lange rijen. Als je in de zomervakantie een weekend pakt, kun je rekenen op drukte, maar zeker in de eerste 4 maanden van het jaar valt dat hartstikke mee. Maarrrr.. Tijdens de events zou zelfs ik overslaan Dan is het gewoon écht niet leuk meer, loop je voetje voor voetje de promenade over omdat het zo extreem druk is..
Een vriendin en ik zijn 1x geweest toen er events waren, we hadden het niet door tot de dags tevoren...we hebben het idd geweten zeg wow... Als het gaat zou ik de Efteldag verzetten naar een dag waar er geen events zijn. Want je staat echt heel lang in de rij overal. We konden ook niet het hele park zien daardoor.
De Efteling raadt zelf ook aan om op een andere dag te komen om optimaal te kunnen genieten, dat zegt wel wat
Niet gaan hoor. Je staat eerst al lang in de file en daarna nog uren wachten in de Efteling voor een attractie. Ik heb een abbo en zou deze dagen echt afraden. Een normaal weekend is gewoon gezellig druk maar met evenementen zoals dit is het mega mega druk. Dus zou of andere datum gaan of ander park kiezen.
Het viel vandaag reuze mee in de Efteling. Droomvlucht 30 minuten, alleen Baron was erg druk maar om 15:00 uur liep dat al snel terug. Veel Belgen vandaag in het park.