Ik zoek me suf op internet maar kom er niet goed uit. Kan iemand me vertellen waar in Europa het nu lekker vaakntieweer is. En dan bedoel ik goed genoeg om op het strand te liggen en in je tshirt in de zon op een terrasje te zitten
schoonouders wouden naar griekenland maar hebben dat uitgesteld tot het najaar omdat het volgens het reisburo daar nu tussen de 25 en 30 graden zou zijn?
Turkije is geen optie. Ik zit dus inderdaad te kijken naar de griekse eilanden maar al die sites zeggen weer wat anders....
Als Turkije geen optie is beperkt het zich tot Griekenland en de Canarische Eilanden (die geografisch gezien overigens ook geen Europa zijn) denk ik.
Klopt, maar ik kan niet naar landen waar een vaccinatie voor word aangeraden. (anders had ik nl absoluut naar turkije gegaan)
Voor de Canarische eilandennzijn toch geen vaccinaties nodig? Orig jaar om de tijd heerlijk weer gehadinne Algarve, Portugal en een paar jaar geleden goed weer op Kos, Griekenland.
In vakantie-gebieden van Turkije heb je geen vaccinaties nodig. Dus gewoon lekker naar Turkije gaan, heeeeeeeeerlijk!! Ben er al zo vaak geweest, zonder vaccinaties. Ook met kinderen...
Voor turkije wordt het wel aangeraden. En wij zitten in een siutatie waarin we geen risico kunnen nemen
Ja voor Turkije zou ik ook altijd HepA (en DTP natuurlijk) aanraden. Juist in toeristische oorden nemen ze het niet altijd te nauw met hygiëne.
Daar mag je 10 graden bij optellen Zit er nu . @ts: als turkije geen optie is misschien canarische eilanden?
het is een kwestie van geluk hebben, vorig jaar hebben we eind april op de canarische eilanden behoorlijk wat regen gehad. We gaan volgende week naar zuid spanje, daar is het al 30 graden geweest maar het is er nu ook weer koeler
Griekenland, zeker weten heerlijk weer. Leuke eilanden zijn bijvoorbeeld Rhodos, Kos, Corfu, Kreta (is meer dan alleen maar oh oh cherso...).
Wij zijn net terug van een weekje Gardameer in Italië, en daar was het de hele week tussen de 22-26 graden.