http://www.achterderegenboog.nl/ hier vind je heel veel tips. Mocht je daar niet uitkomen raad ik je aan om je door de huisarts door te laten verwijzen. Heel veel sterkte
Hier ook geen advies helaas. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen. Wat verdrietig om je kindje te verliezen. Hopelijk krijg je goede tips voor je dochter.
Wij hebben als kinderen ( vader overleden, wij waren 5, 9 en 12 jaar) maatschappelijk ondersteuning gehad. Dat was toen het Riagg. Ik weet niet of dit nog bestaat. Je kunt aan je huisarts vragen hoe en wat. Wij hadden veel begeleiding weet ik nog. Elke dag kwam er wel iemand bij ons thuis. Huisarts, Pastoor et cetera.. Uit ervaring als kind is het wel heel erg fijn dat er over gesproken wordt. Kinderen kunnen echt met de meest vreemde vragen zitten die ze voor hun gevoel nergens kwijt kunnen. Tenminste...ik toen wel. En nog steeds weleens. Sterkte
Wat een verdrietig bericht. Ik heb geen tips voor je, maar wil jullie wel veel sterkte wensen met dit grote gemis..
Verschrikkelijk Ook hier geen tips. Maar kan niet zomaar dit topic afsluiten zonder mijn medeleven te betuigen voor jullie verdriet en gemis.
Geen ervaring of tips. Maar jeetje, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd met jullie dochter en zusje. Heel veel sterkte!❤️
Net zoals de meeste heb ik geen tips voor je maar kan ook ik niet meteen deze pagina wegklikken. Gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd.
Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen... Wat een vreselijk verdriet... Het is een andere situatie, maar de echtgenoot van een goede vriendin is overleden. De kinderen hadden een hebben het hier erg moeilijk mee. Ze vinden het fijn om er gek over te praten en zijn ook in therapie geweest.... Ondertussen zijn we een tijdje verder en wordt het allemaal iets 'normaler'...
Gecondoleerd. Waar heftig en verdrietig allemaal. Ik heb ook geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat wanneer jullie visite hebben dat iedereen erg verdrietig is. Dit maakt op een kind natuurlijk erg veel indruk. Als ze op school gewoon mee gaat in het ritme van school, dan kan dat juist misschien wel fijn zijn. Even wat anders dan verdriet. En dan is die ontlading erna misschien ook niet. Maar heel veel sterkte en fijn dat jullie al snel hulp gaan krijgen.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Het enige dat ik kan bedenken is: laat haar praten, huilen, en ook boos zijn wanneer ze die behoefte voelt. Het is totaal niet te vergelijken, maar toen onze L* stierf tijdens de zwangerschap had mijn dochter, toen 3,5, heel veel behoefte om er over te praten. En nog heeft ze het er regelmatig over, ze is nu 7. dan wil ze een kaarsje branden bijv.