Hoi dames, Ik heb een vriendin met wie ik het laatste jaar steeds closer ben gewordrn. Ze is dol op ons zoontje en haar man kan ontzettend goed opschieten met mijn vriend. Ik zou haar graag een kaartje sturen met Valentijnsdag, gewoon om haar te laten weten dat ik haar enorm waardeer als vriendin. Vinden jullie dit gek? Of zeggen jullie doen ?
Vindt het een lief idee van je! Zo'n kaartje kun je altijd sturen natuurlijk maar met Valentijn is het net zo leuk!
Misschien ga ik het ook doen omdat ze de laatste tijd gewoon superveel voor me klaar staat en dat waardeer ik enorm! Doen dus!
ik stuur mijn moeder en schoonmoeder een kaartje, mijn moeder omdat ik heel veel van haar hou & schoonmoeder ook + dat ze zoveel voor ons doet
Nee hoor. Leuk juist! vorig jaar kreeg ik op valentijnsdag een kaart van een vriendin. Konden elkaar toen ook precies een jaar. Vond het een leuk gebaar
Ik doe dat ook. Je hebt meestal ok kaartjes die voor vrienden ok kunnen en niet alleen voor geliefden is.
Natuurlijk kan dat.. Behalve mn schatje krijgt ook een goede vriendin en mn mams een kaartje van greetzz en doos chocolade.. ik hou er van!!
Ben ik dan echt de enige die dit een beetje vreemd vind? Valentijnsdag is in mijn ogen bedoelt voor geheimde liefdes. Okee, dat jongeren nog iets voor hun vriendje/vriendinnetje doen... maar ik vind het iig wel iets voor geliefdes. Ik zou een kaartje aan een vriendin op een andere dag sturen.