Sorry ik vind ze alle vier niet leuk. Zou eerder Michiel kiezen. Heeft iets weg van michael. Eerste twee vind ik een Duitse uitspraak tenzij dat natuurlijk de bedoeling is.
Ik zou zo graag mijn zoon Gabriel willen noemen. Dan wel de Engelse uitspraak. Maar we zullen het nooit doen omdat het dan Gay brie el wordt. Ik denk dat het stukje gay in Nederland niet kan. In de engelstalige landen is het een bekende naam en wordt de naam als Gabe (geeb) afgekord. De Gaa brie el uitspraak vind ik minder mooi maar het blijft een mooie naam!
Gabriël vind ik echt super!! Jean-Michel vind ik ook erg leuk maar Maurice en Michaël vind ik dan weer niet zo...
Hihi, wel leuk om te zien hoe iedereen denkt over bepaalde namen. Wij vinden bijvoorbeeld de 'moderne korte namen' verschrikkelijk. Manuel, Raphael en Michiel vallen af. Sowieso willen we niemand vernoemen, en bij deze namen zitten bekenden van ons. Dus helaas.
Ik vind het mooie namen en vind Michaël het mooist maar ook Gabriël vind ik mooi. Maurice vind ik ook leuk maar hoor je toch vaker en Jean-Michel zou ik inderdaad alleen kiezen als je een Franse of Waalse achtergrond hebt.
Michael: vind ik niet mooi Maurice: op zich wel een leuke naam, ken alleen een eikel die zo heet, dus aan hem moet ik dan denken Jean-Michel: komt op mij over als ik kon niet kiezen uit Michel en Jean, ik houd niet van dubbele namen. Ik vind Gabriel wel leuk!
Michael en Gabriel vind ik het mooiste. Heb gestemd voor Michael omdat je dat nog kan afkorten als Micha (mie.ga) dat is ook leuk voor later als je een stoere tiener bent. Dus vandaar mijn stem op Michael.
Dank jullie wel voor het stemmen, maar de namen gaan nog te dicht met elkaar op voor ons om een keus te maken....helaas de tijd zal het leren.