Zou er nog niet in willen slapen, laat staan er overdag in rond lopen hahaha Vind Roy Donders wel weer super leuk!
Haha, ga er ook niet mee de straat op, alleen met WK Maar gewoon lekker voor thuis. Aangezien Broekhoven te ver is voor mij om zo'n ander leuk huispak te halen...
Daarstraks 2 stuks besteld...lekker voor thuis of om rond te stekkeren op de camping 's avonds Die is er al, kan je ook binnenstebuiten dragen
De hollandress zag ik net voorbij komen.. Oranje en binnenkant kan je ook aan buitenkant dragen die is met een kleurrijke print
Maar die schijnt toch behoorlijk strak te zitten (Bavaria)? Ik vind het Roy Donders pak ook erg leuk!! Helaas nog geen Jumbo hier
Ik heb mijn supertrash jurkje al klaar liggen. Die gebruik ik eigenlijk voor alle oranje evenementen. Dus ook nu weer.
ik draag geen oranje en dat pak al helemaal niet het enige wat ik doe zijn rood wit blauwe vlaggetjes op mn wangen, dat is al gek genoeg voor mij
Vind de oude Bavaria jurkjes leuker dus ga die dragen en zo pak ja leuk maar niet voor mijn maat en lijkt me zo warm