We hebben sinds dit weekend eindelijk leuke rolgordijnen! De lelijke (tijdelijke)gordijnen kunnen eindelijk de deur uit, party time Nu kan ik dan eindelijk eens wat leuks in de vensterbank zetten woehoe!! maar.... wát zet ik in hemelsnaam op mn vensterbank?! het is een redelijke diepe vensterbank(20cm) maar dan heb ik ook nog een 2jarige tornado hier in huis, volgens mij noemen ze dat ook wel een dochter. iemand tips?! show je eigen vensterbank
Dat is toevallig. Ik wilde van de week al een zelfde topic openen, maar had dit nog niet gedaan. Onze kozijnen zijn incl. vensterbank vervangen. Waar er eerst een gemarmerde stenen vensterbank lag, hebben we nu gewoon een moderne witte. Tijd voor iets anders! De standaard planten en kandelaars mogen er nu wel eens af. Ik kijk mee!
Geen eigen foto, want ik heb alleen aan de straat kant een vensterbank. Maar ik heb er 3 koeien van de "Cow Parade" op staan, een plantje en een "Mats Johansson" beeldje. Erg kleurrijk dus, maar ook breekbaar, onze vensterbank zit boven het aanrecht
van de week bij de action leuke, grote brede windlichten gekocht. Vind de action en xenos voor zoiets ideaal. Niet duur en als ik t beu ben koop ik wat nieuws.
Aan de voorkant heb ik er twee lampjes met een rieten kapje staan. Aan de achterkant heb ik openslaande deuren en aan beide kanten een raam met vensterbank. Op die vensterbanken heb ik een raamluik staan (van de action) met een mooie krans er tegenaan.