?? je heb toch gewoon betaald en een afhaalbewijsje en een email. Dus waarom zou je hem dan niet krijgen?
Ik vind het wel echt een vrouwen model, had voor man de maat L/XL maar zn rug past er niet in en de broek is weer te wijd. mijn S/M zit als een rollade maar dat zegt meer over mijn omvang op het moment dus ik doe maar de iets te ruime L/XL van man aan aangezien hij er toch niet om stond te springen maar ik het gewoon leuk vond om hetzelfde pak te hebben
Leuk! Staan jullie goed! Ik word alleen wel simpel van het feit dat heel mijn Facebook vol staat met mensen die hun pak willen verkopen. 30 euro vragen, want ja, het heeft ze toch 60 gekost. En elke nieuwe verkoper zorgt weer voor discussie.. Vermoeiend is het..
Dat ze kleiner uitvielen vond ik al bij het bestellen. Ik wilde voor mijn man zijn gebruikelijke l xl bestellen maar bij het opmeten was al vrij duidelijk dat dat het niet ging worden.
Ik was te laat met bestellen en toen waren ze op voor niks zegels gespaard (nou ja me schoonmoeder dan ) ik ben nog steeds op zoek maar lijkt wel of iedereen zoveel winst wilt maken op die pakken niet normaal meer je koopt ze normaal voor 10 euro er gaan bedragen voorbij van 80 euro echt belachelijk en vooral lullig voor mensen die het pak graag willen hebben maar het niet breed hebben