Dat pak vind ik echt lelijk, en warm denk ik ook? Ik ga het niet halen iig maar voor de anderen, veel plezier ermee!
Hoe bestel je ze? Ik heb namelijk gehoord via internet. Mijn moeder heeft vanmiddag de spaarkaart vol maar ik zou hem echt heel graag willen voordat hij op is.
Haarlem Molenwijk is het dichtsbij denk ik. Daar is de c1000 overgegaan naar jumbo Ik zou er nog niet in begraven willen worden. Vreselijk, die hele Roy Donders
volle spaarkaart inwisselen bij Jumbo, dan krijg je een bon mee met een code erop. Moet je ff naar de site van jumbo gaan, kun je de actiecode invullen en een van de 3 maten kiezen en gegevens invullen. Dan kan je kiezen of je het ophaald in de winkel of thuis laat bezorgen voor 8 euro. Nog ff via ideal of paypal 9.99 betalen en je krijgt een mailtje met het afhaalbewijs. Als je voor 8 juni 23.59 besteld ligt ie op 12 juni klaar of wordt ie bezorgd.
Roy Donders is leuk!!!! Maar zo n pak wil ik niet hoor. We kijken toch geen WK. Houden allebei niet van voetbal...
Ik zag de reclame en dacht, wie will dat nou aantrekken (tenzij het voor de carnaval is) Best veel mensen dus haha Hou het zelf dus maar bij m'n Supertrash jurkje.