Ieuw! Dat mensen dat nog willen hebben! Sowieso al die pakken zijn echt afgrijselijk! Sorry dames ik ga nooit naar de jumbo anders hadden jullie ze mogen hebben Hihi.
Ik heb er net 2 besteld. Een voor mijn man en een voor mij. Ik draag met het WK m'n oude Bavaria jurkje (die eerste) maar deze voor in de winter lekker op de bank.
Hahaaha precies dit. Ik zap altijd zijn programma weg omdat ik hem meteen al vanaf eerste blik niet kon uitstaan, ik weet niet waarom. Dat pakje is btw echt lelijk
Google ff. Het is een brabander (alleen daarom is hij al leuk) die begonnen is als kapper..meest vreselijke kapsels...en die vreselijke kapsels heeft hij nu ingeruild voor zijn eigen lijn..nog vreselijkere huispakken. Beetje kamp stijl. Maar die kerel is zo heerlijk hoe hij is. Vind het fantastisch als je zo kunt zijn. Op dinsdagavond om 21.30 is het tweede seizoen van zij reallife serie
Ik denk dat ik hem wel ga bestellen. Aangezien de wedstrijden savondslaat en zelfs snachts zijn zal ik of lekker op de bank hangen (met mijn juichpak aan) of in bed liggen. Daarnaast zijn vele mensen met deze dagen toch verkleed, geschminkt en weet ik veel wat, dus wat maakt het uit als je voor l*l loopt met dit pak? Ik weet niet wat ik erger vind, mensen met dit juichpak aan of de dames die zich weer in de bekende oranje (Bavaria)jurkjes gaan wurmen en denken dat ze sexy zijn omdat ze er half naaks bij lopen (uiteraard met uitzondering de dames die de jurkjes wel netjes dragen)