Ja hoor ik ga ervoor! En twee voor me schoonzusjes (waarvan één uit Amerika komt haha, instant inburgering), lekker camper-style met z'n allen in hetzelfde pakkie het WK kijken. Kan niet wachten
Ik heb er ook helemaal niets mee! Niet met huispakken (te lelijk en te asexueel voor woorden ), niet met Roy Donders.. Maar ik vind het wel knap dat hij het zo goed doet (ondanks al zijn lelijke pakken! )
Zo jammer dat er hier geen jumbo in de buurt zit anders had ik er zeker voor gespaard en er 1 besteld. Dus voor diegene die zelf niet willen en wel bij de jumbo boodschappen doen ik hou me aanbevolen voor de code van de 5 zegels!
Grappig om alle verschillende meningen te lezen Vind het ook niet het meest mooie pak maar ja, groot Roy Donders fan en lijkt me heerlijk zitten om thuis mee op de bank te hangen ...
Dat valt nog reuze mee! Vandaag bij de jumbo boodschappen gaan doen. Stonden een aantal medewerkster met het pak aan zodat iedereen even kon kijken (en voelen ) Het pak stond echt super leuk!! (meisje had wel een mooi figuur dus dat speelt natuurlijk ook mee) maar het was geen slobberpak. Zat echt mooi. Ik heb er even aan gevoeld en het was niet super dun ofzo. Meisje gaf aan dat ze het ook hardstikke warm erin had (had wel nog haar jumboblouse eronder aan) Ze gaf aan dat de pakken iets ruimer vallen overigens.
Hahahaha sorry dames. Heb het opgezocht maar had nog nooit van hem gehoord. Inderdaad te lang gedut blijkbaar.