Ik heb zoiets, voor 10 euro heb ik bij de wibra niet eens een joggingpak . Dan maar een oranje van royke. Heerlijk voor thuis op de bank
Hier ook 1 besteld, lekker zo'n fout pak haha. Bavaria jurkje van dit jaar is niet gemaakt voor mijn lichaam.
Ik vind de reclame heel leuk. Vooral hoe die frank lammers erin loopt. Zelf zou ik zoiets nooit aantrekken.
Haha, dat jankpak vind ik nog mooier. Nee, hier geen Roy Donders juichpak, heb geeneens een jumbo, maar ik zie mezelf (of mijn man) er verder ook niet in rondlopen. Overigens vind ik Roy Donders wel leuk hoor.
Haha ja dat was meer als een middagdut Ik vind hem zo fout dat ik hem leuk vind. Ben via fb aan zegels gekomen en ga hem bestellen. Ik denk ook maar zo als ik een andere oranje outfit wil hebben kost me dat hetzelfde of meer. Lijkt me best lekker zitten
Oh nee hè..... je bent echt triest als je zo'n pak wilt. Roy is net zo'n verschrikkelijk persoon als Barbie. Moet ik meteen denken aan de nieuwjaarsconferance. "Ze zijn het laagste van het laagste van het laagste. En weet je wat nu het ergst is? Ze hebben ook nog fans! Hoe kan dat als je al het laagste van het laagste van het laagste bent???"
Dus ik, en nog een aantal dames zijn triest? Omdat wij iets leuks vinden wat jij verschrikkelijk vind? Vind jouw reactie nogal 'triest'
Blijkbaar zijn ze dan toch niet zo laag als jij denkt. Ik ruik hier jaloezie hahaha en dat is pas triest! Heb lekker dat pak besteld en vind het geweldig! Lekker puh
Wat erg zeg dat je zo denkt over mensen. Dat zegt eigenlijk meer over jou hoe jij bent dan dat hun zijn.
Ook niet aardig.. En bovendien is het gewoon een lieve jongen die door hard werken al best wat bereikt heeft op zijn 23e. Over smaak valt te twisten, maar zoiets hier neerzetten is gewoon een beetje triest hoor.
Lol dit is pas zielig.. ik heb hem lekker ook jij zou veel vriendinnen hebben met deze onzin😂 dus de enige die zielig is ben jij