Roy Donders juichpak

Discussie in 'De lounge' gestart door In AFwachting, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Nouja, wie is er triest? Vind jouw reactie nogal triest. Barbie is een gek kind, ok. Maar zo'n jongen van 23 die het zo maakt daar kun je toch alleen maar respect voor hebben? Of jaloers op zijn natuurlijk....

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    En met zo'n reactie voel je je beter dan Barbie en Roy Donders? Jouw reactie is pas het laagste van het laagste.

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Zelf hoef ik hem niet :p maar vind het wel echt zó grappig!! Doet ie toch hartstikke goed ;) petje af voor Roy:D

4. Eerlijk gezegd moest ik ook meteen aan die quote van Guido Weijers denken :) Ik zei gisteren nog tegen m'n man; 'Als Barbie haar kind los achterin de auto zet, valt heel Nederland daarover, maar als Roy Donders op de snelweg rijdt en met z'n telefoon bezig is, zonder handen aan het stuur, hoor je er niemand over..'

5. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0

Ja maar dat is een heel ander punt! Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor dat dat beide niet kan. En Roy Donders is ook echt over de top in zijn gedrag wat ik vaak irritant vind.

Maar eerlijk is eerlijk, als Marco Borsato of Michael Jackson of Beyonce of weet ik veel wie precies ditzelfde pak had ontworpen was het al uitverkocht geweest en liep zeker de helft van NL erin rond. Alleen om nu Roy Donders het ontworpen heeft, hebben vele mensen commentaar ;)

Ja ik heb hem ook, alleen om lekker mee te bank hangen ik ga er niet meer de straat op.

6. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik denk dat je 'ik vind' vergeten bent in je post ;)

7. Haha, ik zie het juist precies andersom; juist omdat het door hem is 'ontworpen', wil iedereen 'm hebben. Iedereen heeft het altijd over z'n succes, maar dat komt toch alleen maar door z'n programma op RTL? Ik bedoel, het is nog niet zo lang geleden dat je veroordeeld werd tot 'tokkie' als je in een dergelijk pak rondliep. Ik begrijp ook niet zo waarom de witte legging (en iedereen die er eentje aan durft te trekken) tot de grond toe wordt afgezeken in het modeflater-topic, maar iedereen wél dit pak wil hebben. Of mag de witte legging ook met het WK? :p

De tekst van Sandana was misschien niet heel eh, genuanceerd, maar haar laatste stuk tekst was een stuk van een cabaretier he? Als ze zoiets over Barbie of Yolanthe had gezegd in de topics die over hen gaan, was er waarschijnlijk ook niemand over gevallen, daar plaatst iedereen berichten met die toon.. Maar als het om Roy gaat.. Aiii.. :D

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0

Hihi ik loop zelf regelmatig met een witte legging :D zal ik die dan combineren met het vest van het juichpak? :p Wit en oranje combineren mooi ;)

Je hebt wel gelijk hoor, ik vind die dingen nog altijd niet om mee over straat te gaan en dat zal ik persoonlijk ook niet doen. Ik denk wel omdat Roy Donders ze heeft gemaakt dat deze pakken harder lopen dan bijvoorbeeld de pakken van de Hema maar dat als er een naam van een andere (grotere) beroemdheid had opgestaan dat degene die nu roepen : "lelijk...Roy Donders" dat die dan ook vrolijk in zo een pak zouden rond lopen.

Met haar quote is overigens niets mis, Roy Donders en Barbie zijn inderdaad alleen maar bekend omdat ze aan een RTL programma mee doen en snugger zijn ze nou niet bepaald ;) maar het gaat erom hoe Sandana haar eigen mening ervoor zet, dat had iets genuanceerder gemogen.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Die jongen loopt echt binnen ! En ik gun t m van harte wat een leuk joch ! :)

10. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb wel zegeltjes hoor, wie ze wil even een PB

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heb je een pb gestuurd maar ben bang dat ik te laat ben hihi ;)

12. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Mocht iemand nog zegeltjes overhebben die ze niet gebruikt...;) wil graag een juichpak maar komen nooit bij de Jumbo :(

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het juichpak is uitverkocht las ik..?

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Misschien die losse die je in de winkel kan kopen maar je kan ze nog steeds bestellen via de site van jumbo.

15. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #115 Miss Mac, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Nou... ik kan het juichpak nog niet bestellen al zou ik het willen :)

Echt debiel dat het pas vanaf maat 38/40 begint tot en met maat 48 en bij de heren van maat 46 tot en met 58.. doe dan vanaf de allerkleinste maat tot de allergrootste ;)

Normaal voelen de vollere mensen zich gediscrimineerd en nu ik met mn maatje 34 :p

De bavaria HollanDress is er ook alleen maat in 1 size, namelijk maat 42..

Voor mij dus geen WK jurkje/pak :p

Bavaria webshop

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Nee, ze zijn uitverkocht, je kunt alleen via de site bestellen.
    Maar ze worden nu bijgemaakt, alleen duurt het dan langer voor je hem hebt.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ja stom he....nu zag ik mijzelf sowieso al niet in 1 van de 2 pakken..maar eerst die commotie over die bavariajurk dat die alleen in kleine maat te verkrijgen is.......kleine maat, maat 42 is toch niet echt klein?? En het roy donders pak kan ik in de lengte en in de breedte 2 keer in denk ik:p

Ik heb mn supertrash jurkje van vorig ek nog:)

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hij is uitverkocht. Als je hem echter nu besteld krijg je hem na de 1e wedstrijd. Komt gewoon een nieuwe lading

19. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Mocht er nog iemand zegels over hebben, ik hou me graag aanbevolen! Hier zit helaas geen jumbo in de buurt

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heb vernomen dat hij een half miljoen verdient aan deze jumbo actie. Of dit ook echt zo is weet ik niet. Woon net als Royke in Tilburg zuid en iedereen kent elkaar maar roddels gaan daardoor ook snel :). Ton wordt dan al snel half miljoen :). Feit blijft dat hij het goed doet met zijn 23 jaar

Deel Deze Pagina