eilandgasten op zoek naar de liefde

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Wie kijkt dit nog meer? Wat vinden jullie ervan? Ik vond de uitzending v gister mooi! Wat er gebeurde bij Sebastiaan had ik niet verwacht. En wat er bij Aant gebeurde vond il zo ontroerend! Wat een lieve vrouwen en wat sneu voor degene die niet gekozen werd maar wat ging ze er dapper mee om. Benieuwd naar volgende week!

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik kijk ook elke week. Helaas is het bijna afgelopen.
    Ben benieuwd wie Jonhy nu gaat kiezen.

3. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik denk Nadine.... en Roy dan? Weer een misleidend voorstukje of gaat hij wat anders doen dan we verwachten?

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Roy: mmm tja, hij wil wel een zelfstandige vrouw hebben.

Ik hoop eigenlijk dat hij Karin kiest die jonhy

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Johny heeft toch geen Karin?? Ik hoop Linda maar ik denk dat hij Nadine kiest.
    Roy zal denk ik niet voor Fay gaan maar voor Miranda(?)ban de naam even kwijt.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Ik bedoel die oudere dame ipv die jonge ding.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Leuk programma! Ik denk dat Roy voor Miranda gaat en Johnny voor Nadine. Ik had inderdaad verwacht dat Aant voor Marija zou gaan, dat was wat meer zijn type. Jammer dat Sebastiaan beide vrouwen weg stuurde, ik vond Kirsha wel bij hem passen. Hij had het misschien best iets meer tijd kunnen geven, liefde is er vaak niet op het eerste gezicht maar moet groeien. Je kunt toch best kijken of het iets wordt, ga leuke dingen doen. Je moet het wel een kans geven. Maar misschien was hij al helemaal zeker van zijn zaak.

Ik ben in ieder geval blij dat die Cinderella naar huis is, want het was haar helemaal niet om Roy zelf te doen. Ze kwam op mij wanhopig over, elke man was goed genoeg geweest. En die Surinaamse vond ik ook een beetje wanhopig en overdreven overkomen. Ik snap ook niet zo goed waarom Cassandra zo lang mocht blijven. Het was toch al heel snel duidelijk dat het totaal niet Johnny's type was, qua persoonlijkheid en uiterlijk?

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.261
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik volg het ook.
    Ik denk dat Johnny voor Nadine kiest omdat hij ook nog een kinderwens heeft.Ik vind haar wel heel leuk.
    Roy weet ik niet zo goed wie hij zal kiezen.Ik vind Fay in vele opzichten leuker.Ik heb toch ook het idee dat hij zich nog niet helemaal voor vast wil binden.Ik vind het wel een leuke gozer moet ik zeggen.
    Aant vind ik ook een goede keuze met Marija hoewel ik Floor ook een ontzettend leuke en lieve meid vind.

9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Inderdaad mee eens! Die Cinderella was vreselijk, plaatsvervangende schaamte, sleutel van haar hart... Pfff en die Surinaamse net zo, hoe wanhopig kun je zijn. Ik kijk uit naar volgende week. Weet iemand of dat de laatste is of dat er meer volgen?

Deel Deze Pagina