halloa ik ben al z,on 6 weken gestopt met vrijen omdat ik het best wel eng vind! ik denk constant aan de kleine echt erg dan wil ik het toelaten en zijn we al aan hey knuffelen en op het laatste moment doe ik het toch weer niet en doordat ik er zo aan denk is het vrien zelf natuurlijk ook niet lekker liefs
Als je er zelf geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen! Maar denk eraan, je kleine heeft er geen last van. Als jij geniet, geniet je beebje ook !
Kan wel hoor, nog steeds zelfs.. maar je kan wel last hebben van buikkramp daarna... het samen trekken van je baarmoeder voelt voor jezelf niet zo prettig aan, je kindje heeft daar geen last van...
ik en mijn man deden het ook tot een week of 37 daarna had ik er echt geen behoefte meer aan Kan geen kwaad voor je beeb alleen kan je zelf wat last van buikkramp krijgen erna
Wij hebben nog steeds seks, maar we moeten wel met de dag creatiever worden omdat de buik nu toch wel echt in de weg gaat zitten en ik het ook niet meer zo heel erg lang volhoud in 1 en dezelfde houding. Oeh en de buikkrampen achteraf, die zijn minder... Verder kan het echt geen kwaad; Als jij geniet, is het voor het beebje ook prima hoor
hallo, bij ons staat de sex alheel lang op een laag pitje omdat ik me er zelf niet prettig bij voel en m'n man vind het ook een beetje eng. die is bang dat ie de baby raakt . maar zo wie zo wie zegt dat het moet? als je je er niet prettig bij voelt doe het dan lekker niet.
Pffff, mijn man wil ook al vanaf de zomer niet meer, ik mis het best en heb 't balletje al eens opgegooid maar hij voelt zich daar echt niet prettig bij, bang dat de baby het hoort enzo. Maar ik mis de intimiteit wel, heb ik ook tegen 'm gezegd, dus we knuffelen wat af tegenwoordig, ook leuk, maar toch niet hetzelfde, haha.
Wij hebben sex gehad tot op de dag van de bevalling (40+ weken), de laatste weken wel minder, maar toch! Maar als je je er niet prettig bij voelt, dan moet je het niet doen. Voor je kindje kan het in ieder geval geen kwaad.
hallo daar, ik ben dan nog wat minder ver dan jullie hier maar ik moet zeggen dat ik nog ontzettend kan genieten van seks hoor, ik moet eerlijk zeggen dat we het best vaak deze 5 van de 7 dagen in de week, (nee wil niet opscheppen). nu is het wel wat minder vanwege dat me vriend het heel druk heeft en blij is als hij in zijn bed ligt, maar moet zeggen heb er nu zelfs steeds meer behoefte aan hahahaha. liefs joantia
Dat is heel normaal hoor! Ik heb dat ook gehad. Dat wodt nu wel wat minder, maar bij mijn vorige zwangerschappen maakte ik hem ervoor wakker. Alles is veel meer doorbloed en gevoeliger. De hormonen gieren door je lichaam. Ik voelde me gewoon weer jong! Hahahahahahaha Nu loop ik erbij als een omaatje van 80...
grappig dat dat zo kan verschillen he? Ik moet er al ruim 4 maand niks meer van hebben, arme mannetje van me, die is juist zo gesteld op mijn "groeiende" borsten, vindt ie helemaal gewelig
Die van mij vindt mijn borsten ook schitterend. Hij is een echte borstenfan. Ik, of beter gezegd hij, heeft het geluk dat mijn borsten na elke zwangerschap een ruime cupmaat groter blijven. Ik had ooit een leuk c-cupje,na de eerste zwangerschap een flinke D overgehouden, na de 2de zwangerschap hield ik er een E aan over en nu heb ik F. Hij baalde er alleen van dat ik al lekkende borsten heb vanaf ongeveer de 24ste week... .
IK zeg altijd voor de gein sabbel maar aan me borsten maar hij vind t ook niet zo fijn want bij komt er ook al wat melk uit! haha, en mijn vent vind t ook helemaal gewedig dikke borsten dikke reet, ik zeg ja jammer maar na de bevalling is het weer een stuk minder dus geniet er nog maar even van
hahah, schitterend he? ik ben van een magere cup B naar cup D gegaan, ze zijn gewoon zwaar haha maar dat zal wel wennen binnenkort.
Ik had daar ook heel veel last van. Maar ik heb wel iets gevonden wat bij mij helpt. Bij de drogist een fijne scrubhandschoen gehaald. Tijdens het douchen een flinke dot douchegel erop en onder mijn borsten scrubben. Doe ik nu om de 2 dagen en nergens meer last van! Hemels, want af en toe zaten mijn bh's ook echt niet lekker meer.