Lieve dames, Wie herkent dit? Vanmiddag (om 16.00) op mijn werk kwam ik er achter dat ik licht bloedverlies had.. Eigenlijk heb ik heel mijn zwangerschap al last van buikpijn, maar niet heel erg. Dus dat heb ik nu ook gewoon, maar niet extra veel.. Ben trouwens 8 weekjes zwanger.. Ik ben van de schrik meteen naar huis gegaan. Ook nog een heel klein beetje bloedverlies gehad, maar daarna is het helemaal gestopt.. Ik kan donderdag pas terrecht voor een echo, dus tot die tijd moet ik nog rustig afwachten. Wat denken jullie is dit een begin van een beginnende miskraam?? Liefs
dat is zeker wel schrikken toch, ik heb begrepen als het vers rood bloed is dat het niet goed is... en als het donker bloed is was het niet erg.. waarom bel je niet gewoon naar de verloskundige of huisartsenpost.. daar kan je de dokter vragen om informatie... succes!!
Een vriendin van mij had dat ook twee weken terug (toen 13 weken zwanger) en er was helemaal niks aan de hand. Zij schrok zich ook rot, maar alles bleek goed te zijn. Een andere vriendin had het met 9 weken, ook daar was niks aan de hand. Dat gebeurt dus wel zonder dat het iets hoeft te betekenen. Groetjes Juul