Hai, Geen wens om zwanger te worden hier, maar dacht: hier zitten de experts op het gebied van de cyclus Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling ( ). Nu hadden we enigzins onverstandige seks een paar dagen geleden (ruim voor t zingen de kerk uit), maar 2 dagen daarna had ik lichte roze afscheiding. Ik dacht: misschien dat ik dan gewoon ongesteld ga worden, maar het heeft dus niet doorgezet. Ik weet dat het heel onwaarschijnlijk is maar vrees toch een beetje voor een innestelbloeding. Maar, nu tot de clou van mijn berichtje, een innestelbloeding is toch ongeveer 2 weken na de eisprong en dus ook 2 weken na de onbeschermde seks? 2 Dagen na seks roze afscheiding kan toch geen innestelbloeding zijn? graag wat reacties
Een innestelingsbloeding kan het dan (van die keer ) in elk geval niet zijn, nee. Da's op z'n vroegst 5 dagen ná de eisprong. Waarschijnlijk is het gewoon een haarvaatje wat geraakt is ofzo waardoor je een heel klein bloedinkje had. Als je er onzeker over blijft kan je evt over een weekje een test doen, dan weet je het zeker
Dank je. Dat haarvaatje had ik ook bedacht, maar vond het zo vreemd dat dit zo 'lang' na de daad was. Maar goed, minimaal 5 dagen is wel een geruststelling...